2016. július 25., hétfő

Lookfantastic Beauty Box - 2016. július


Sejtettem hogy a júliusi dobozban lesz egy két igazi nyári meglepetés és nem csalódtam. A Lookfantastic szépségdoboz legutóbbi kiadásánának a Summerlovin nevet adták és valóban a legjobb cuccokat pakolták bele ami egy nyaralásnál jól jöhet. Még egy napvédő termék ha lett volna benne, akkor abszolút tökéletes.
Most összesen 4.328 Ft-ba került és ingyen szállították Magyarországra ( ez az éves feliratkozásnál ennyi ) - ismét két héten belül kaptam meg.


Tartalom:

MiTi hajgumi 3 db - teljes méret
Nuxe Huile Prodigieuse szárazolaj - minta - 10 ml
Benefit Poof Proof szemöldökceruza - teljes méret
This Works In Transit Camera Close-Up primer, maszk, hidratáló egyben - utazó méret - 20 ml
Kebelo Silk hajsimító krém - utazó méret - 15 ml
BellaPierre ajakkrém és pirosító - 5 g



No, erre nagyon kiváncsi vagyok, egy olyan arcápoló ami hidratálóként és primerként is működik, ráadásul maszkként is használható? Hát ez leegyszerűsítené a dolgokat azt hiszem :) Majd meglátom, mire megyek vele. A Thisworks márkáról elég jókat olvastam eddig, szóval akár be is válhat. Ha tényleg működik mint hidratáló sminkalap akkor igazi nyári must-have.


Ó, hát amikor megláttam ezt a mini Nuxe szárazolajat, ráadásul a csillámos verziót, hát majdnem csuklani kezdtem örömöben :))) Testre és hajra is tökéletes és belefér a sminktáskámba, jeeeeeesssz!


A BellaPierre sminkek gyakran előfordulnak Lookfantastic szépségdobozokban, aminek örülök, mert tényleg kiváló minőségűek. Ennek igazi szuper nyári színe van, alig várom hogy használatba vegyem :)




Ez Invisibobble klónnak tűnik nekem, ami nem baj, mert strandra és otthonra is tök jó ha van egy-kettő ilyen kéznél. Magamtól mondjuk nem a pinket választottam volna, de ez annyira nem gond.


A Kebelo Silk szintén előkelő helyet foglal majd el a nyaralásra bepakolt szépségápolási dolgok között, nagyon ígéretesnek tűnik. Nyáron az egyik legnagyobb gondom hogy kicsit szárazabbak a hajvégeim és még egy gondos beszárítás után is összevissza áll a hajam a melegtől, párától stb. Gyanítom ez jól fog jönni hogy kicsit megregulázzam a frizurámat. Argán és jojoba olajat tartalmaz valamint kamilla, quinoa és amaránt kivonatot. ( ha megéhezek akkor is jól jön majd :)


A másik termék ami megdobogtatta a szívemet: egy vízálló és tartós szemöldökceruza a Benefit márkától ami teljesen vagánymód néz ki és valószínű a minőségével sem lesz baj.



Én ismét elégedett vagyok a tartalommal, mindegyik termék használható és érdekel is - ráadásul csupán a Benefit szemöldökceruza többe kerül mint maga az egész doboz, úgyhogy jó vásár volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...