2016. július 21., csütörtök

Revlon Orofluido hajápoló elixír



A májusi Pixiboxban volt az egyik nagy kincs ez a szuper hajápoló olaj. Hallani már hallottam róla korábban de még sosem próbáltam, így nagyon örültem neki. Olajakat egy ideje már használok a hajápolási rutinomban úgyhogy nagyon hasznosnak találtam.



Először is megjegyezném, hogy valami csodálatos illata van, igazi pompás, érzéki, andalító. Enyhén keleties, ámbra és vanília.

Argán, földimandula és lenmagolajat tartalmaz, egyébként sűrűbb egy kicsit mint a legtöbb hasonló olaj. 

Külsőre merő luxus, nagyon jól mutat bármelyik fürdőszobapolcon :) 



Azt már megtanultam, hogy az ilyen termékekből nagyon kevés kell és azt sem szabad túl gyakran használni mert hosszú távon érdekes módon a túl sok olaj száríthatja a hajat, rövid távon meg ha nem találjuk el a kellő mennyiséget, összetapadt és zsíros érzetű lehet a frizuránk. Szóval én elsősorban a frissen szárított hajamon használok egy leheteltnyi mennyiséget. Így kellőképpen puhák és kellemes tapintásúak lesznek a tincseim. Az argánolaj köztudottan jót tesz a hajnak - de magában bizony nincs valami jó illata - így viszont nem okoz gondot a használata. A földimandula ( más néven tigrisdió ) olaja magas E vitamin tartalmával hozzájárul a haj egészséges megújulásához. A lenmagolaj pedig védi a haj szerkezetét a hajszárító melegétől, így törölközőnedves hajon használva is jó ötlet. Ha nem tartalmazna szilikont akkor ez a szuper keverék akár a fejbőrbe masszírozva és pakolásként használva is működhetne. Viszont így meg könnyebben eloszlatható és gyorsan beszívódik :)


UVA/UVB filtereket is tartalmaz így a káros napsugaraktól is véd.


Sokkal könnyebben fésülhető a hajam amikor ezt használom, hosszú távon is javít a száraz hajvégeken - de tényleg csak kis mennyiség kell belőle. Én már az illata miatt odavagyok érte, és bízom a három értékes növényi olaj erejében is. Tökéletesen bevált, szerintem jobb némelyik hasonló olajnál és vetekszik akár drágábbakkal is. Nekem most ez lett a kedvenc hajvégápolóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...