2017. július 31., hétfő

L'Oréal Botanicals Koriander Hajerősítő Sampon és Balzsam




Szerencsére manapság már nem kell vadászgatni a természetes összetevőkből készült parabén-, szilikon és színezékmentes hajápolókat, főleg mióta a nagyobb gyártók is csatlakoztak ehhez a trendhez. A L'Oreal Botanicals termékcsalád a prémium hajápolást és a természetes alapanyagokat ötvözi és a kulcs összetevők alapján 4 különböző problémára kínál megoldást. Ezek közül a Koriander a gyenge, töredező hajra való és a hajhullást is csökkenti. 

A koriander kivonat segít megállítani a hajhullást és serkenteni a hajnövekedést, ezt a vérkeringést ösztönző hatásának köszönhetjük. Kiváló revitalizáló, tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Ezen kívül kókusz és szójaolajat is tartalmaz a sampon és a balzsam is.




Kezdjük az illatával, mert aki hozzám hasonlóan idegenkedik a koriandertől az biztosan nem gondolná, hogy mennyire kellemes. Szerencsére nem tömény koriandert érzek, csak egy frissítő gyógynövényes illatot, ami nekem kimondottan tetszik. 

A sampon már az első használat után nagyon kellemes közérzetet adott, tényleg üdítően hat a fejbőrre. Többszöri használat után pedig azt vettem észre hogy mérsékelte az enyhe korpásodást amit az utóbbi időben tapasztaltam. Tudom, hogy nem is erre való, de azért ez elmond valamit a gyógynövény hatásáról, nem? Szóval a fejbőrömnek ez a sampon egy wellness üdülés! 

A balzsam pedig az egyik legjobb kifésülő balzsam amivel dolgom volt, tökéletesen ki tudom vele bontani a hajamat. 

Amit a használatuk során még észrevettem, az, hogy egyre kevesebb hajszál hullik ki hajmosáskor, ami szintén igazolja az erősítő hatást, biztosan jót tesz a hajhagymáknak.



A hajam természetesen sima és puha tőle és nem nehezíti el egyáltalán. Viszont célszerű alaposan kiöblíteni, mert azt vettem észre hogy ha marad a hajamban akkor kicsit száraz és gubancos lesz tőle a vége. De amint ezt észrevettem alaposabban öblítem és azóta semmi gondom nincs vele.

Szóval azoknak akiknek gyenge és erőtlen a hajuk, vagy enyhe hajhullással küzdenek kitűnő megoldás ez a kombó.

A L'Oréal Botanicals termékeit a Notino webáruházban szoktam megvásárolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...