2017. augusztus 1., kedd

NARÜKO intenzív hidratáló és regeneráló fátyolmaszk csiga esszenciával




Hmmm....csiga esszencia - ez eddig olyasmi volt amit igyekeztem elkerülni, idegenkedtem tőle, nem értettem pontosan mit keres a kozmetikumokban. Ám a koreai szépségápolás iránt egyre nőtt az érdeklődésem, ott meg lépten-nyomon találkozni lehet ezzel a z összetevővel. Ráadásul a fátyolmaszkok meg már jó ideje érdekelnek, így amikor megláttam ezt az őrülten cuki Narüko maszkot úgy döntöttem itt az ideje megbarátkozni ezzel a csigás dologgal :)

Szóval utánanéztem és kiderült, hogy nem véletlenül az egyik legnépszerűbb hatóanyag. Nagy koncentrációban tartalmaz allantoint valamint antibakteriális és ásványi anyagokat, peptideket. Serkenti a kollagén és elasztin termelődést és sejtregeneráló, sebgyógyító hatása is van. A csiga esszencia az összetevői alapján úgy tűnik, hogy egyaránt segít a sötét foltokat halványítani, ránctalanítani és megnyugtatni az irritált bőrt. Ráadásul már sejtkultúrákon végzett kísérletek is alátámasztják a kollagén és elasztin serkentő hatását.


De ebben a szuper kis fátyolmaszkban több más összetevő is gondoskodik a bőrünkről:

Csiga esszencia
+ külön még allantoin és hialuronsav
 ezüst rezgőgomba kivonat ( antioxidáns, bőrkondicionáló)
 orvosi körömvirág kivonat ( gyulladáscsökkentő, regeneráló )
uborka kivonat ( szabályozza a faggyútermelést )


Ezek alapján ez egy tökéletesen megpakolt maszk, ami egy csomó bőrproblémára egyszerre nyújt megoldást:


- pattanások, tág pórusok
-ráncok
-sötét foltok
-vízhiány


Mindez korrekt áron, 1 db ilyen maszk jelenleg 690 Ft, egy doboz amiben 10 db van pedig 5520 Ft a 


Felhasználási módja a szokásos, a védőfóliát eltávolítva a tisztított és tonizált arcbőrre simítjuk, majd 15-20 percig hagyjuk hatni. Utána eltávolítjuk és a maradék hatóanyagot lágyan bemasszírozzuk, beütögetjük a bőrünkbe.

Tipp:

Mivel 25 ml hatóanyagot tartalmaz, tele van nedvességgel és valamennyi marad  a zacskóban is, ezt célszerű kibányászni és nyakra, dekoltázsra elhasználni :)

Nagyon kellemesen hűs és jóleső amikor fenn van. Néhány perc után enyhe bizsergést éreztem, de amikor levettem a maszkot nem láttam semmi pirosságot vagy irritációt, csak a kivonatok tették a dolgukat :) Szépen hidratál, egységes bőrképet ad, valóban érezhető a pórusösszehúzó hatása is. Szerintem hetente egyszer alkalmazva komoly eredményt is el lehet vele érni a bőrkép, bőrtónus javításában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...