2017. október 5., csütörtök

L'BIOTICA Dermomask Night Active hámlasztó maszk



Már egy ideje keresek valami gyengéd hámlasztó maszkot és rövid kutatás után a mandulasav keltette fel az érdeklődésemet. Ezért is nagyon örültem amikor a Notino oldalán felfedeztem az L'BIOTICA kínálatában ezt a maszkot.

Az L'BIOTICA egy lengyel cég, 2005 óta működik és a termékeik Lengyelországban rengeteg gyógyszertárban és drogériában kaphatóak. A természet ajándékait innovatív technológiákkal ötvözik, így próbálják a lehető legjobb minőséget eljuttatni a vevőkhöz. A termékeik parabéntől és lehetőség szerint egyéb ártalmas anyagoktól mentesek.


A Dermomask Night Active egy anti-aging termékcsalád és különböző jól bevált hatóanyagokkal támogatja a bőrt az éjszakai órák során. Ezt a maszkot például 22:00 és 01:00 között ajánlják, mert ilyenkor a bőr sokkal jobban beszívja a hatóanyagokat és a regenerációs folyamatok is aktívabbak. 3% mandulasavat és 2% Ellagi-C-t tartalmaz amiről csak annyit írnak, hogy 'természetes aktív komponens' de a névből következtetni lehet rá, hogy az ellagsavhoz lehet köze ami a gránátalmában, bogyós gyümölcsökben, csonthéjasokban megtalálható antioxidáns.

Az összetevők között a mandulasavon kívül afrikai nyírfa, szarvasgomba kivonat, avokádó olaj, tejsav és citromsav található.

Stimulálja a sejt regenerációt, puhítja a bőrfelszínt, csökkenti a pórusok méretét, javítja a bőrtónust.



A megtisztított arcbőrre kell felvinni, 15-20 percig fennhagyni majd langyos vízzel lemosni. Mivel elég gazdagon krémes én úgy találtam hogy könnyebb benedvesített vattapamaccsal eltávolítani és csak a maradékot leöblíteni.

Azt írják hogy célszerű az alkar vékony bőrén kipróbálni és hogy enyhe bizsergést okozhat. Én nem próbáltam ki előtte és alig éreztem bizsergést, nagyon gyengédnek találtam. Abszolút szelíd és biztonságos, jó ötlet azoknak akik most ismerkednek a hámlasztással vagy elve nem is akarnak túl erős anyagokat használni erre a célra. Illata enyhén marcipános a mandula miatt gondolom, de teljesen elviselhető.

A bőrtónust tényleg nagyon javítja, a pórusok méretét is enyhén csökkenti és simább, puhább bőrfelszínt eredményez és még sokáig hidratált és selymes utána az arc. Tényleg nagyon bársonyos lesz tőle a bőr. Még reggel is érezhető a hatása. Én két darabot vettem ebből, az körülbelül négy alkalomra elég, ezzel így egy hónap alatt heti egy alkalmazással egy finom, szelíd hámlasztó kúrát tudok vele végezni. Természetesen ilyenkor a fényvédelemre jobban kell ügyelni napközben!

Az ára nagyon kedvező és egy tasak két alkalommal elég, ha megengeditek javasolnék egy szuper lezárót is hozzá, amivel a következő hétig kibírja a maradék kence: 


Ezt a JYSK áruházakban lehet kapni és egy csomag (30 db) mindössze 750 Ft



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...