2019. március 7., csütörtök

Embryolisse micellás víz és krémes habzó arctisztító



A francia Embryolisse márka a kultikus krémjéről lett híres amit sminkmesterek használnak szerte a világban, állítólag semmi nem olyan jó makeup alá mint az. Krémekkel most el vagyok látva, de nagyon érdekelt ez a márka így kiválasztottam egy szuper duót amivel esténként gyors dupla tisztítást végezhetek, egy micellás vizet és egy krémes arctisztítót. 

Az Embryolisse több mint 60 éves tapasztalattal rendelkezik a bőrápolás területén, filozófiája: 

"megadni mindent a bőrnek amitől az egészséges, fiatalos és gyönyörű lesz"


A micellás tisztító egy gyengéd lotion, arcra, szemre és ajkakra is használható. Micellát, búzavirágot, kamillát és varázsmogyoró kivonatot tartalmaz így minden megvan benne ami kíméletesen tisztítja és nyugtatja a bőrt. A kamilláról tudjuk, hogy remek gyulladáscsökkentő, a varázsmogyoró pedig tökéletesen nyugtatja az irritált bőrt, a búzavirág pedig összehúzó, ápoló hatású, tele van flavonidokkal, polifenolokkal.

A krémes lemosó pedig - ami arcra és testre egyaránt használható - fügekaktusz kivonatot tartalmaz, ami mostanában erősen kezdett engem érdekelni így több kozmetikumot is beszereztem amiben van. Nagyon jó hidratáló hatással bír, igazi gyógyír a bőrnek. Ez egy tejszerű textúrájú krémes lemosó ami bio-lipid formulájának köszönhetően makulátlanul tiszta és selymes bőrt eredményez. Vitaminokban, eszenciális zsírsavakban és fitoszterolban gazdag, védi, ápolja az arcbőrt. Van benne édesmandula olaj és shea vaj is. Szappanmentes emulzió.


Tapasztalataim a krémes arclemosóval:

Először is az illata, igazi finom, komfortos krémes illat, valahogy már ez is jó érzéseket kelt bennem. Az állaga tényleg tökéletes, krémes, nem habzik túlzottan, nagyon jólesik bemasszírozni az arcbőrbe. Könnyen leöblíthető és nem marad száraz utána a bőr. Nagyon tápláló! Szerintem nagyon száraz bőrűeknek is jó választás, tényleg hihetetlenül gyengéd és kellemes. Elvileg minden bőrtípusra alkalmas, szerintem még akár érzékeny bőrre is meg lehet próbálni, bár illatanyagot tartalmaz. Nagyon hatékony lemosó, teszi a dolgát és közben védi a bőrt, szerintem szuper!



Tapasztalataim a micellás vízzel:

A micellás vizekkel kapcsolatban nagyon válogatós vagyok, mert nagyon nem szeretem ha ragacsos, ha irritál és mindenképpen olyan kell amit szemkörnyékre is biztonsággal használhatok! Van néhány különleges kedvencem, szóval nem volt alacsonyan a léc...Szerencsére tényleg nem irritál és nem hagy maga után ragacsos érzetet, valamint gyengéd, de mégis hatékony. Na persze ez sem fog nehéz sminket levinni egyetlen simítással, de nagyon elégedett vagyok vele. Bátran állíthatom, hogy beférkőzött nálam a legjobbak közé - és higgyétek el, TÉNYLEG sokat próbáltam már. Az illata is kellemes, talán enyhén kamillás, de inkább csak finom.


Ezeket a Notino webáruházban vásároltam és ráadásul most pénteken, nőnap alkalmából a woman8hu kód használatával 8% kedvezményt kaphattok minden egyes termékre! Szerintem érdemes valamivel meglepni magunkat, vagy hagyni hogy meglepjenek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...