2019. október 14., hétfő

Burt's Bees Lip Shimmer - Plum



Ilyenkor ősszel mindig jól jön egy kis sötétebb árnyalat az ajkakra és ha valaki nem szeretne mindig rúzsozni, akkor egy színezett ajakbalzsam is megteszi. Régóta nézegettem már a Burt's Bees ajakápolóit, úgyhogy most kipróbáltam ezt a Plum árnyalatot. Meglepődtem elsőre, hogy milyen sötét szín, azt hittem ez is olyan, hogy sötétnek tűnik, de amúgy csak valami leheletnyi alig látható réteget hagy a számon. 




A Lip shimmer elnevezés nem túl találó, mert ez igazából nem csillog túlzottan. Amúgy egy nagyon finom, puha textúra, vigyázni is kell ezekkel a sötét árnyalatokkal, mert könnyen túlfut, elkenődik.

Ha ajakbalzsamként akarom viselni akkor tényleg nagyon finoman kell bánni vele, úgy viszont tényleg csak egy kis életet lehet az ajkakba és nagyon hordható, kellemes. Viszont ha erősebb hatást szeretnék, akkor vigyázni kell és inkább úgy felvinni mint egy nagyon krémes rúzst.

100%-ban természetes összetevőkből készült, méhviaszból, shea vajból, ricinus és napraforgó olajból, gyümölcs kivonatokkal gazdagítva és amin meglepődtem, menta és rozmaring olaj is van benne, ami érződik is elég rendesen.




Egy jól eltalált barnás, hidegebb tónusú szilva árnyalat. A kézfejemen lágyabban vittem fel, így tényleg csak egy kevés színt ad:



Könnyű felvinni és egészen tartós! Viszont tényleg inkább rúzsnak mondanám mint színezett ajakbalzsamnak. Ettől függetlenül szívesen kipróbálnám több árnyalatban is, mert tényleg jól hidratál és ápol és egy kis plusz szín mindig jól jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...