2020. április 27., hétfő

Lookfantastic Beauty Box - 2020. március




A jelenlegi helyzet miatt kicsit később jutott el hozzám a márciusi Lookfantastic Beauty Box, de végül csak megérkezett. Az e havi kiadás témája "unconstricted" azaz korlátlan. A dobozon 5 különböző nő grafikája szerepel, szóval gyanítom hogy ez a nemzetközi nőnap alkalmából készült így. Természetesen a doboz tartalma ezzel különösebben nincs összhangban, de hát valamit ki kellett találniuk :) Ebben az összeállításban most a krémeken, maszkokon van a hangsúly, de helyet kapott benne egy vitamin is.





A 2020. márciusi Lookfantastic Beauty Box tartalma:

Rituals The Ritual of Ayurveda tusfürdő olaj - 75 ml - utazó méret
Rodial Bee Venom tisztító balzsam - 20 ml - utazó méret
Grow Gorgeous Repair and Strengthening hajmaszk - 30 ml - utazó méret
Mádara Time Miracle Wrinkle Resist szemkrém - 15 ml - teljes méret
Hairburst Healthy Hair vitaminok - 30 db
Elizabeth Arden Superstart Skin Renewal Booster - 5 ml - minta
Chantecaille Hibiscus Smoothing maszk - minta




A Rituals pont egy olyan márka, aminek a kínálatát már nézegettem, de nem igazán jutottam el a konkrét vásárlásig, ezért tulajdonképpen nagyon örülök ennek a tusfürdő olajnak. Nagyon kellemes illata van és finom, krémes habbá változik tusolás közben. Indiai rózsa kivonatot és mandulaolajat tartalmaz.




A Hairburst hajvitaminja a mostanában nagyon divatos rágható, gumicukorféle cucc és az alap haj és bőrjavító dolgokat tartalmazza: A, E, C, B6, B12, B5, biotin, cink és szelén. Nem rossz, de én még mindig előnyben részesítem a sima tabletta formátumú vitaminokat, amik esetleg még komplexebbek is. Azért kiegészítőnek jó lesz, de idővel majd keresek valami mást.



Az időzítés ennél nem is lehetne jobb, éppen elfogyott a Clinique tisztító balzsamom, ami szintén egy minta volt és most kipróbálhatom a Rodial Bee Venom tisztító balzsamot! Mivel én, ha smink vagy napvédő volt rajtam mindig két lépésben tisztítom az arcom, első lépésnek fogom majd ezt használni, utána pedig jöhet egy géles lemosó. Nagyon jó összetevői vannak, bár, mivel sok időt nem tölt az arcomon, ez annyira nem számít. Könnyen eloszlik, szépen lemosható, jól eltávolítja a szennyeződéseket, ugyanezt akár egy olcsóbb, koreai balzsam is tudja. Szóval újravenni nem fogom, de örülök, hogy kipróbálhattam.




A Grow Georgeous Repair fejbőr és hajmaszkja érdekelt a legkevésbé a csomagból, de aztán kipróbáltam és teljesen rákattantam, nagyon jót tesz a hajamnak és abszolút szükségem volt erre a kis plusz segítségre. Az illata kicsit fura, de tele van bitang jó összetevőkkel, foglalkoztat a gondolat, hogy rendeljek belőle teljes kiszerelést.


Az Elizabeth Arden Superstart terméket még kerülgetem, nem próbáltam ki. Ez egy booster amit szérumok és krémek előtt kell felvinni az arcbőrre, de itt már nekem van is egy bökkenő, hiszen én szeretem először a vizes alapú, folyékonyabb állagú tonikokkal, szérumokkal kezdeni a bőrápolást, ez meg egy géles-krém állag, szóval nálam ez inkább középen helyezkedne el valahol. Ceramidok vannak benne, de teljesen őszintén szólva nem látom nagyon a létjogosultságát az én bőrápolási rutinomban. Talán ha valaki full Elizabeth Ardenből építi fel a rutinját akkor ennek is szépen megvan a helye. Azért majd nyilván ez is el fog fogyni nálam, de nagyjából ez tűnik a legkevésbé hasznosnak.


Ez a kimondhatatlan nevű maszk viszont igazán kellemesnek tűnik. A Chantecaille hibiszkusz arcmaszk egy őrületesen drága kozmetikum, a teljes kiszerelés 75 Fontba kerül, soha nem venném meg, de komolyan...Egyébként grapefruit és papaya kivonatot tartalmaz valamint glikolsavat és hibiszkuszsavat (először hallok róla én is...) valamint van benne mimóza, jázmin és nárcisz virágkivonat is, meg persze hialuronsav. Még ezt sem próbáltam ki, de valószínűleg tényleg ütős lehet, nagyon hatékonynak tűnik és olyan igazi luxus, virágszirmos, gondosan összeállított kozmetikum.


A végére hagytam az egyik kedvencemet, a Mádara márkát nagyon bírom és szemápolóra is éppen szükségem volt már. A Time  Miracle Wrinkel Resist kimondottan ránctalanító szemkrém, ami intenzíven hidratálja a szemkörnyéket, hialuronsavat és antioxidáns komplexet tartalmaz. Abban egy ideje nem hiszek, hogy bármilyen krém konkrétan ránctalanítani fog, de abban igen hogy a szemkörnyéknek is szüksége van megfelelő ápolásra és ezekkel az összetevőkkel ez egy igazán jó szemápoló a mindennapokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...