2020. április 7., kedd

Home Spa - Ráérős arcápolás otthon


Általában amikor korábban elmeséltem egy-egy arcápolási rutinomat, az ismerőseim hüledeztek, hogy ez mennyi lépés és biztos nem lenne türelmük hozzá. Hát az az igazság, hogy nekem sem volt mindig időm és energiám erre, és általában pont a legkényeztetőbb lépést szoktam kihagyni, a maszkot. Most viszont amikor kénytelenek vagyunk több időt tölteni otthon és ráadásul a kozmetikus sem opció, tényleg érdemes időt szánni egy kis tápláló, nyugtató arcápolásra. Egyrészt nagyon jó stresszoldó, másrészt a bőrünk meg fogja hálálni az extra törődést, és ha belejövünk, lehet hogy a hétköznapokban is többször sort kerítünk rá. Nekem az igazán nagy kedvenceim a koreai arcmaszkok, ezek a könnyen felhelyezhető és eltávolítható fátyolmaszkok, amik csodás hatóanyagokkal látják el a bőrünket. 






Ezeket a maszkokat én leginkább este szoktam használni, mert akkor több időm van rá, nagyobb a nyugi, jólesik közben megpihenni, kellemes lezárása a napnak. Első lépésként megtisztítom az arcom egy balzsammal (jelenleg Clinique-Take the day off) majd egy arclemosóval (Decleor-Aroma Cleanse), ha valaki szeret fizikai bőrradírt használni, azt is beépíthet következő lépésnek, az én bőröm ehhez érzékeny, úgyhogy kihagyom, majd egy kellemes tonizáló folyadékkal felkészítem az arcom (Naobay-Gentle Facial Toner) és jöhet egy fátyolmaszk. Ezt általában tizenöt percig szoktam fenn hagyni, de a tasakon mindig feltüntetik, mennyi ideig célszerű. Ha letelt a hatóidő, gyengéden beütögetem, finoman bemasszírozom  a maradék eszenciát a bőrömbe. Ezután szérumokat használok (Revolution Skincare-Multi Peptide Serum és The Inkey List Q10) , ha retinolos estém van akkor ezek után jöhet az is, majd egy éjszakai krém vagy maszk (Narüko éjszakai hidratáló gél maszk, Huxley-Sleep Mask Good Night) végül néha szeretem egy arcápoló olajjal befejezni (Acure-Seriously Soothing Blue Tansy Night Oil, Sunday Riley-Luna).


Fátyolmaszkokból rengeteg kedvencem van, illetve sok olyan amit még nem próbáltam, de izgalmasnak tűnik, ezekből szeretnék néhányat ajánlani:



Az Erborian Ginseng Shot Mask nagy kedvencem, tele feszesítő és ránctalanító hatóanyagokkal: egy öt gyógynövényből álló öregedésgátló komplex, valamint niacinamide, allantoin, adenosine, méz kivonat. - 2.590 Ft - ez viszonylag drága, de komolyan megéri, mint egy mini arckezelés.



A Kocostar Happy maszkot még nem próbáltam, de annyira megtetszett, hogy épp pakolom be a virtuális kosaramba:) Kaméliával és olívaolajjal frissíti fel az arcbőrt. 1.790 Ft



A Mad Beauty Disney sorozatából a vigyorgó macska nekem nagyon bejön, szívesen kipróbálnám:) Antioxidánsokkal, gránátalmával. 1.500 Ft





A Korika SciBeauty Stress Shield fátyolmaszkot szintén próbáltam, nagyon jó minőség és szinte újjávarázsolja a fáradt, megviselt arcbőrt. 2.850 Ft




A Holika Holika maszkok is nagyon jók, az egyik kedvencem a Pure Essence Mugwort ami fekete üröm kivonatot tartalmaz (remek gyulladáscsökkentő), ha megviselt, problémás a bőröm, ez segít helyrehozni. 1.550 Ft




A Holika Holika Magic Baby Pet sorozata meg annyira jópofa, hogy mindet kipróbálnám, ilyen nevekkel mint Soothing Cat, Vitality Panda...zseniális. Ráadásul ezek állat arcok, ténylegesen, tehát nemcsak sima, fehér fátyolmaszk, a nevetés garantált :) Persze nemcsak cuki, alaposan el van látva hatóanyagokkal is, a Soothing Cat például körömvirággal és aloe verával. 1.850 Ft




Ez a By Wishtrend maszk majdnem olyan jó mint az Erborian amit legelsőként ajánlottam, viszont az ára sokkal kedvezőbb. A Natural Vitamin maszk 21.5%-ban természetes vitamin komplexet tartalmaz és homoktövissel, zöld teával van átitatva, egy antioxidáns csoda! 1.290 Ft




Ha valamikor hát most tényleg szánjatok egy kis időt egy jó fátyolmaszkra, már maga a rituálé is segít enyhíteni a szorongást, felüdít, és utána sokkal ragyogóbb, hidratáltabb lesz a bőrünk.



A fátyolmaszkokat most a Notino webáruház kínálatából válogattam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...