2020. április 28., kedd

Manikűr otthon 7 lépésben




Én nagyon szívesen készítem el otthon a manikűrömet, de általában kevés időm van rá. Viszont ha nekiállok, akkor szeretem alaposan, gondosan elvégezni. Hosszasan válogatok a körömlakkok között, mindent előkészítek és nekilátok, lehetőség szerint teljes nyugalomban. 

Ezek a lépések a végeredményt igazán tökéletessé teszik, pláne ha a megfelelő termékeket, eszközöket használjuk.



1. körömágybőr eltávolítása


Nálam mindig ez az első lépés, mert sokkal szebb lesz a körmöm, ha eltávolítom a felesleges körömágybőrt, így a lakkozás is jobban sikerül. Mutatom a kedvenc termékeimet is hozzá:




Ez az Eveline körömágybőr eltávolító krém kedvező áron kapható és tökéletesen megfelel a célnak. Felvitel után 15 másodperc hatóidő után egy megfelelő eszközzel szinte pillanatok alatt eltávolítható a körömre ránőtt bőr.




Általában ilyen fa pálcikákat használok erre a célra, nekem tökéletesen megfelel. 1.190 Ft




2. reszelés


A körmömet én mindig üveg reszelővel formázom, mert szerintem ezzel lehet a legszebben dolgozni.


Magnum üveg körömreszelő, 1.390 Ft




3. polírozás


A formázás után a köröm felszínét polírozni szoktam, hogy kiegyenlítsem és fényesítsem, önmagában ezzel a lépéssel már szép eredményt lehet elérni és sokkal ápoltabbnak tűnnek tőle a körmök.



Diva&Nice Cosmetics polírozó 550 Ft





4. alapozó lakk



Az alapozó lakk elengedhetetlen lépés, hiszen egyrészt segít kiegyenlíteni a körömfelszínt, másrészt jobban tapad rá a színes réteg is, egyúttal védi is a körmöket az elszíneződéstől.





Egyik kedvencem a Sally Hansen Double Duty, ami ugyan alapozó és fedőlakként is funkcionál, de én mégis inkább csak alapnak szoktam használni.




A Makeup Revolution Prep&Glow már önmagában is nagyon szép körmöket eredményez, alapozó lakknak szuper






5. szín



Rengeteg kedvencem van, nagyon nehéz párat kiemelni, de a Nails Inc lakkok például nagyon közel állnak a szívemhez. Magas minőségű, tartós, különleges színek:




Nails Inc Gel Effect - Baker Street, 5.590 Ft





A Sally Hansen Miracle Gel lakkok szintén nagy kedvenceim, 2.100 Ft




A Barry M lakkokat is nagyon kedvelem, ez a szín például kimondottan bejönne így tavaszra. Árnyalat: Cranberry






6. fedőlakk


A fedőlakk szintén a legfontosabb lépések közé tartozik, mert ez ad egy plusz védőréteget, fényt, szebb és tartósabb lesz a manikűr tőle. 






Az Artdeco Ultra Quick Dry To Coat segít időt spórolni mert 1 perc alatt megszárad





A Sally Hansen Miracle Gel Top Coat segít létrehozni a gél lakk hatást az utolsó réteggel is





7. körömápoló olaj, balzsam és kézkrém







Miután megszáradt a körömlakk szeretek körömágybőr ápoló olajat masszírozni a körmökbe óvatosan, ezzel tényleg tökéletesnek érzem a manikűrt. A Makeup Revolution Good Vibes körömápoló olaj tökéletesen megfelel a célnak, nagyon jó száraz bőrre




Ha olaj helyett mégis balzsamot szeretnék használni akkor csak a Burt's Bees Lemon Butter körömágybőr ápolót, ez isteni, imádom.


Végül az egészet egy kézkrémmel fejezem be, szintén nehéz választani a sok kedvencem közül:







Ár/érték arányban csodálatos a Ziaja Avocado Oil krém, de muszáj megjegyeznem hogy kókuszillata van, amire nem sok mindenből lehet következtetni :) 690 Ft




Yope kézkrém pedig mindig van itthon, egyszerűen odavagyok érte, a kedvencem a Tea and Mint. 3.790 Ft




Ebből a CeraVe kézkrémből is már a sokadik tubussal használok el, nagyon szeretem. 1.620 Ft



A termékeket a Notino kínálatából válogattam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...