2021. február 26., péntek

Bioderma Sensibio H2O micellás lemosó




A tökéletesen megtisztított arc az egészséges bőr egyik előfeltétele, így erre nem árt nagy hangsúlyt fordítani. A micellás vízzel pedig alaposan lehet tisztítani. A lényege, hogy tisztított lágy vízből készítenek micellás oldatot. A micellák mikroszkopikus méretű gömböcskék, amik a bőrünkre kerülve mágnesként zárják magukba a szennyeződéseket. Jó esetben mindezt úgy teszi, hogy támogatja bőrünk természetes működését.

Hosszú ideig keresgéltem a megfelelőt mire rátaláltam az egyetlen olyan sminklemosóra ami elég hatékony és ugyanakkor kíméletes a bőrömhöz és ami a legfontosabb: a szememhez is. Nekem nem elég hogy ne csípje a szemem, hanem tényleg fontos, hogy ne legyen benne semmilyen irritáló anyag, mert hajlamos begyulladni. Így pillanatnyilag ez az egyetlen létező micellás lemosó amit a szemkörnyékre is tudok használni. Sok mindent próbáltam tényleg, vannak nagyon jók, de ha valakinek érzékeny a bőre akkor ennél jobbat alig tudnék mondani. 

A Bioderma kutatási programjaiban bőrgyógyászok, bőrápolási szakértők, gyógyszerészek, onkológusok, gyermekorvosok dolgoznak együtt a világ minden tájáról, hogy a lehető legmegfelelőbb termékeket tudják készíteni. A Bioderma micellás víz, a Sensibio H2O az egyik ikonikus termékük, ami az egyik első micellás víz volt a piacon.




Az összetevői gyengédek és a lista tényleg csupa biztonságos dolgot tartalmaz. A lágy vízen kívül emulgeáló és hidratáló anyagokat valamint nyugtató hatású uborka kivonatot tartalmaz.

A bőrön tényleg víznek érződik, nincs olajos vagy ragacsos érzet utána. Gyengéd, nem szárít, nem irritál. Könnyű vele lemosni a smink nagy részét, SPF-et és a szempillaspirállal is jól boldogul. Én első lépésként használom esténként, utána még arclemosót is használok, így érem el a megfelelő tisztaságot. Szerencsére a szememet sem csípi és nem is okoz semmi gondot. A bőröm nem húzódik utána és nem is pirosodik ki.



Teljesen megértem hogy miért van az első helyen a micellás vizek között. Tökéletesen tudja amit ígér, bőrbarát, hatékony, gazdaságos. Szerintem abszolút megéri az árát, ha esetleg nem szeretnél elsőre sokat rákölteni, van belőle akár 100 ml-es verzió is, így bőven ki lehet próbálni.

Én nagyon örülök, hogy rátaláltam és mostantól mindig lesz ilyen a polcomon. Tényleg érdemes megkeresni és megtalálni a tökéletes arctisztítókat, mert megfelelő tisztítás nélkül a többi felvitt kozmetikum sem lesz elég hatékony.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...