2013. április 29., hétfő

ASOS Leárazás


Ciate kaviár manikűr szett - 19 EUR

Ez az egyik külföldi webáruház ahonnan szoktam rendelni, többek között azért mert világszerte ingyen szállítanak és szinte mindig van náluk valami akció. Most is rendeltem tőlük pár apróságot, de nem tudom megállni hogy ne mutassam meg mi minden tetszett még...:) Elsősorban a kiegészítők, ékszerek, szépségápolási termékek közül válogattam, mert ha a ruhákat és cipőket is hozzávenném akkor egy örökkévalóságig tartana a poszt.


Hármas nyaklánc szett - 12 EUR

Szívecskés karkötő - 5 EUR
Barry M csillámos lakk - 3 EUR
Pegazus nyaklánc - 7 EUR

Strasszos és szegecses clutch - 15 EUR
Zöld-arany clutch - 20 EUR 

Köves fülbevaló - 9.50 EUR


Kék köves láncos fülbevaló - 5 EUR

Laqua körömlakk toll - 10 EUR

Models Own körömlakk matrica - 6 EUR

Laptop tartó - 13 EUR

Az őzikés nyakláncot már nem teszem ki, a kristály Pegazus után törékeny négylábú túltengés lenne a blogban. Pedig jó az is. 



Egy jó tanács az internetes vásárláshoz: Paypal fiókról utaljátok el a pénzt, így nem tudják megszerezni a bankkártya adataitokat illetéktelenek. Én eleinte bankkártyával fizettem a neten amíg egyszercsak jött egy sms a banktól, hogy sajnos nem sikerült levonni 70.000 Ft-ot a számlámról az Amazonos vásárláshoz, mert nincs rajta elég pénz...fogalmam sem volt miféle megrendelésre gondolnak...valaki a világ másik felén az én bankkártya adataimmal akart bevásárolni.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...