2013. április 2., kedd


Üdv kedves olvasók!

A beauty blog téma nálam alig fél éve kezdődött, ez odáig fajult, hogy mára sokat napi szinten olvasgatok, rengeteg mindent kipróbáltam és lehetőségeim szerint fejlődtem is. Leginkább a körömlakkokkal estem szerelembe, talán az első csillámos H&M lakk megvásárlásával kezdődött és egy csodás, vérvörös Illamasqua lakkal tetőzött, így harmincöt éves fejjel szinte eksztázisban lakkoztam vele a körmöm és nem hittem el hogy mennyire szépen fed, milyen gyönyörű a színe és egyáltalán....legszívesebben azonnal megmutattam volna mindenkinek, a páromnak, a szomszédoknak, vagy bárkinek az utcán.  Akkor jöttem rá, hogy ha én is indítanék egy blogot, talán megoszthatnám másokkal a lelkesedésemet :)
 Persze rengeteg blog van, de magam is újakat fedezek fel nap mint nap és nem bánom ha száz új is keletkezik hetente, mert őszintén, minél több van, annál jobb. Miért ne tudhatnánk meg egy-egy újdonságról, hogy kinek mennyire lett a kedvence, miért ne láthatnánk egy csomó másik ember véleményét akár ugyanarról a termékről? Az a helyzet hogy én mielőtt impulzív vásárlási ösztöneimnek engednék, előtte biztosan rákeresek az adott termékre a neten és előnyben részesítem a saját készítésű fotókat a promó fotókkal szemben és az őszinte véleményeket a reklámszövegekkel szemben.
Eleinte biztosan suta leszek kissé, én magam is folyamatosan tanulok, próbálkozom és már most jelzem, hogy egy egyszerű hétköznapi szintű szépségtermék felhasználó vagyok, szerintem közületek bárki szebben sminkel és lakkoz mint én, de igyekszem és nagyon szívesen fogadom a véleményeket, jótanácsokat.
Amire lehet számítani: körömlakkok, terméktesztek, kozmetikumok, haul fotók, néha dekor, ilyesmik, aztán majd alakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...