2013. április 4., csütörtök

PETITE RESERVED HAUL

Betértem a Reservedbe, mivel törzsvásárlói akció volt, 20% a teljes árú termékekre. Gondoltam megnézem az alábbiakat: farmering, szandál. Erre távoztam a boltból a következőkkel: nyaklánc, ruha, szoknya. Sebaj!



A ruha nagyon kellemes anyagú, enyhén elasztikus, apró szegecsekkel a dekoltázsnál, 6495 Ft volt az eredeti ára, a szoknya egy remekül kombinálható elöl enyhén ráncolt A vonalú darab, felvéve nagyon sikkes, eredeti ára 5495 Ft, a nyaklánc pedig olyasmi amit már régóta kerestem, nagyon mutatós, rengeteg szettet fel lehet dobni vele, ennek eredeti ára 2995 Ft. Egyébként érdemes benézni mert rengeteg menő pasztelles holmi is van, ráadásul még vannak leárazott ruhák, szoknyák és táskák is. Hosszan szemeztem egy bézs, régi iskolatáskákat idéző aranyos oldaltáskával 4000 Ft-ért, illetve megakadt a szemem még egy fekete ruhán, sötétkék alapon fekete csipkés betéttel szintén ennyire leárazva, de valahogy túl komolynak tűnt, úgyhogy végül nem próbáltam fel. Ellenben felpróbáltam egy gyönyörű passztellzöld rakott szoknyát, nem kellett volna, a rakottság és a kerek hátső nem férnek meg egymással, esetleg ha valaki mégis találkozik olyan rakott szoknyával ami jól mutat kerekebb formákon is, akkor értesítsen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...