2013. november 12., kedd

Az elásott kincsesláda! - Egy elveszett és megtalált neszeszer



Nem tudom, mások hogy vannak vele de én utazás előtt mindig fogok egy épp aktuális neszeszert és beledobálok midenfélét amiről azt gondolom, hogy szükségem lesz rá a pihenés alatt. Persze ennek általában legfeljebb a felét használom, a többi holmin meg csak csodálkozom, miért is hoztam el? Most így nyár végén, ősz elején több ilyen kis elutazás, hétvége is volt, úgyhogy nem is mindig ugyanazt a neszeszert vittem magammal, csak valamelyikbe beledobáltam pár holmit és kész. Aztán egyre több dolog volt ami gyanúsan eltűnt, a gyönyörú arany Isadora lakkomat egy fél napig kerestem, mindent felforgattam a lakásban. A kedvenc nude Bourjois rúzsomról teljesen lemondtam, már azt gondoltam hogy biztos valahogy kirántottam a táskámból és elveszett. Aztán egyszercsak egy nagy gardróbpakolás során előkerült ez a kozmetikai táska megpakolva egy csomó szuper holmival...komolyan, mintha karácsony lenne vagy egy kalóz lennék aki rábukkant az elásott kincsre....:))) Úgyhogy most örömömben bemutatom miket találtam amikről azt hittem már sosem lesznek meg, vagy amikről már teljesen megfeledkeztem.


Juvena mellápoló krém mini kiszerelés- nem is tudom miért vittem el, ki se bontottam, pedig amúgy ez jó kis anyag, már elhasználtam korábban egy nagy flakonnal is belőle


Spéci termékminták, használatlanul :) Vichy testápoló, Lancome Teint Miracle, Estee Lauder Perfectionist és Youth Code nappali és éjszakai krém ( Juhhé! )


Konkrétan a világ legédesebb szemhéjpúder palettája...még a Brands.hu-n rendeltem azt hiszem és egyébként egész jó


Gyönyörű, aranyszínű Isadora lakk - ügy örülök, hogy meglett! :)


Erre egyáltalán nem is emlékeztem és azt hiszem még nem is használtam - ez egy kétvégű Aden szemceruza 


Signal White Now minifogkrém -ezt legalább elhasználtam :)


Ezt még Volt Fesztiválon osztogatták - egy nagyon kellemes illatú Nivea tusfürdő minta


Ez meg itt konkrétan a Szent Grál, azaz a kedvenc nude Bourjois rúzsom


Thierry Mugler Angel mini testápoló - Mondanom sem kell, mennyei illat!


Bourjois szemhéjtus filc - egy darabig kísérleteztem vele aztán átváltottam zselés tusra és ecsetre, de most talán ismét itt az ideje hogy tanulmányozzam


Mini Nivea krém - mindig jól jön


Az Asos dobozban: 1 H&M, 1 Bijou Brigitte és 1 Azték Silver fülbevaló


Nyírfacukor. A kozmetikai táskámban. Erre nem nagyon tudok magyarázatot adni. Ilyet általában a sima táskámban szoktam tartani, most is van benne néhány tasak Xylosweet, de azt valahogy nehéz elképzelni hogy egy kávézóban előhúzok egy tasak nyírfacukrot a neszeszeremből :)



Aztán amit már nem fényképeztem le az a szokásos: összecsukható fogkefe, hajgumik, hullámcsatok, kézfertőtlenítő











4 megjegyzés:

  1. A cicás szemfesték nekem is megvan és nagyon szeretem :) Olyan jó érzés, amikor az ember rég elveszettnek hitt dolgokat talál meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, hangosan juhéztam! :)) Aztán kiborítottam mindent az ágyra és válogattam:)

      Törlés
  2. A Boujois rúzsnak mi a száma, színe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Docteur Glamour sorozatból van, 10-es Beige Fievreux, imádom! A Müllerben vettem még, ha jól emlékszem.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...