2014. február 27., csütörtök

Az édes élet kellékei - Illatgyertyák


Én bevallom elolvadok az illatgyertyáktól...egyszerűen meglátok egy olyan igazi nagy, dekoratív és finom illatú darabot és kész vagyok. De hogy vásároljak is ilyet, azt azért már alaposan meg kell gondolnom mert a legtöbb igazán szép jószág elképesztően drága. Ezért aztán folyton igyekszem feltérképezni olyan lehetőségeket ahol kicsit kedvezőbb áron tudunk ilyesmit beszerezni. Megosztom mire jutottam:

1. Az egyik legkézenfekvőbb megoldás a Yankee Candle, csodás illataik vannak bár ez még nem az az elegáns kategória amiért én odavagyok, viszont jó minőség, tartós illat, a választék folyton megújul:


Sweet Pink poharas gyertya - 3.490 Ft


Fluffy Towels nagy üveggyertya akcióban - 5.393 Ft 


A Body Shopnál is vannak gyertyák egész korrekt áron és ez a kis finomság ráadásul most megrendítően kedves kis akciós áron van:


Zöld teás-citromos gyertya 2.145 Ft-ért


Aztán vannak még a külföldi, ingyenesen szállító weboldalak ahol szintén lehet szuperségekre bukkanni, a Lookfantastic-on a Compagnie De Provance gyertyák kaphatóak viszonylag elérhető áron:


Verbéna illatú gyertya 17 Font

A Feelunique weboldalon pedig a nagy kedvenceimet a Pairfum gyertyáit lehet kapni többféle kiszerelésben és illatban:


Almáspite illatú gyertya fémdobozban 10 Font ( én a 6 fontos kisebb fémdobozos gyertyákból vettem a múltkor, MENNYEI az illatuk és alig fogyott belőlük pedig már rengeteget égettem őket )

Aztán vannak az igazán nagyok mint a Parks London és a Diptyque

Parks gyertyát kellemesen leárazva legutóbb a Vivrén vettem, de itt a választék nem állandó, figyelni kell a hírlevelet és lecsapni rá, ha van lehetőség



Diptyque gyertyákra pedig akciósan a Fashiondays-en lehet néha lecsapni, de persze ez is szerencse és gyorsaság kérdése


Aztán vannak a számomra egyelőre elérhetetlen és sóvárogva vágyott Voluspa gyertyák, de nem találtam olyan lehetőséget ahol emészthető áron be tudnám szerezni, úgyhogy marad az álmodozás:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...