2014. május 12., hétfő

Esküvői készülődés - Inspiráció - Smink




Egy darabig tűnődtem rajta hogy én készítsem-e a sminkemet a nagy napon, de aztán rájöttem, hogy nem biztos hogy annyira zökkenőmentesen létre tudnám hozni azt amit elképzeltem. A kozmetikusom fog sminkelni, aki amúgy is nagyon jó fej, úgyhogy oldott hangulatban fog telni az egész. Most azokat a képeket teszem itt közzé, amiket valószínűleg neki is meg fogok mutatni, hogy nagyjából milyenekre gondoltam, aztán majd együtt kiválasztjuk, mi állna jól nekem. Mindenképpen javaslom a menyasszonyoknak hogy készítsenek jó időben próbasminket is, hogy lássák, az elképzelt smink tényleg olyan szépen mutat-e mint gondolták. Célszerű figyelembe venni pár dolgot, egyrészt az örömkönnyek és időjárás miatt nem árt vízálló és tartós kozmetikumokkal dolgozni, másrészt célszerű a végeredményt valamilyen sminkfixálóval rögzíteni. Valamint mellőzni érdemes a napvédővel ellátott kozmetikumokat mert fényképeken nagyon fehéríthetnek. A nagy napra én HD primereket és alapozókat javasolnék,( Make Up For Ever, NYX)  azok biztosan nem mutatnak rosszul fotókon. Ha hajlamos a bőrünk pirosodásra, melegben, izgatottságtól stb. akkor színkorrigáló (CC)  krémet lehet használni az alapozó alá.


Alapból valami ilyesmire gondoltam, diszkrét füstös szem és rózsás vagy nude ajak


Ez az ezüst füstös is csodaszép


Ez szintén tökéletes lenne az alkalomra


Csodás kontúr, csodás tusvonal...


Ez szintén közel áll ahhoz amit elképzeltem


Ez a rózsaszínes meg nagyon szépen kihangsúlyozza a barna szemeket


Ez inkább meleg-arany jellegű, de csodálatos a smink és a haj is


Ha egyszerűben gondolkodnék akkor ez tetszene - talán alulra már nem is kellene a csillámos tus


Ez szintén tökéletes


Ezek a színek meg nagyon passzolnának a dekorhoz és a csokromhoz is


Szintén




Ez is lélegzetelállító



Képek forrása: az esküvői Pinterest boardom, innen jó esetben az eredeti poszthoz is el lehet jutni











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...