2014. május 7., szerda

Májusi rózsaszín : Gabriella Salvete Dolcezza - Rosa Satinata rúzs


Igazi hamvas, tavaszi rózsaszínre vágytam, amivel kicsit felfrissíthetem a rúzs kelléktáramat. A Gabriella Salvete egy olasz smink márka amit az Iparfümérián fedeztem fel és nagyon elégedett vagyok vele. A körömlakkjait próbáltam, azok szenzációsak és kiemelkedő minőségűek, ezért mertem próbát tenni a rúzsokkal is. A színek közül nem volt könnyű választani mert rengeteg árnyalatban kapható, én is próbáltam swatchokat keresni a neten, végül a rosa satinata mellett döntöttem. Abszolút nem csalódtam, minőségre és színre is pontosan az amire vágytam.


Nagyon szép rózsaszín rúzs, igazi elegáns, klasszikus szín, ez sosem fog kimenni a divatból :)



Már így magában is látszik, hogy igazi gazdag, csillogó rúzsról van szó. Külön jó pont, hogy nincs benne semmi zavaró illatanyag, nagyon diszkrét.



A textúra csodálatos, remekül hidratál, nem gyűlik össze a szín kis bogyókban, nagyon könnyen, szépen fel lehet vinni. A tartóssága is szuper, sokkal jobban teljesített a délelőtti fehérbögre teszten mint más rúzsok :) Kellemesen krémes, nagyon finom, vékony rétegben vonja be az ajkakat viszont egyáltalán nem ragacsos. Szájfény sem kell fölé mert szépen csillog, pont annyira hamvas és üde lesz tőle a szám mint amennyire egy fényes májusi nap ezt elvárja tőlem :)

Most legszívesebben felmarkolnék még pár árnyalatot, mert szerintem 1.990 Ft-ért ez nagyon jó minőség, melegen, határozottan, jószívvel ajánlom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...