2014. május 13., kedd

Sally Hansen - Pacific Blue



Hijjnye, hát ez egy igen jól eltalált kék lakk! Ha vannak a kéknek fokozatai akkor ez mindenképpen egy kicsit kékebb a kéknél :) Feltűnő, harsány de mégis elegáns szín, nyarat és tengert idéző...



A minősége és a tartóssága extra jó, egy rétegben is tökéletesen fed, persze én ráhúztam még egyet de szükségtelen volt. Ha valaki precízebben lakkoz mint én annak bőven elég egy réteg. Ugye nem könnyű dolgozni vele az extra krémes textúra és a kicsit bumfordi ecset miatt, de a csillogó végeredmény azért kárpótol. Most már az ötödik napja van a körmeimen és még mindig patent módon fed mindenhol. Úgy örülök, hogy rákattantam a Szépségbolt Sally Hansen akciójára és bevásároltam ezekből az akciós lakkokból mert komolyan, kb. 900 Ft-ért ez a minőség nagyon megéri!

2 megjegyzés:

  1. nekem is megvan ez a lakk és tényleg nagyon jó minősége van! de az enyémnek borzalmasan büdös szaga van, rosszabb, mint az átlagos körömlakkoknak! :D
    ez nálad is így van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várj, megszagolom.....hmm, nekem nem tűnt fel de most így direktben megszagolva, igen szinte ragasztószag! Még a Models Own lakkjainak van ilyen szaga. Biztos valamilyen összetevő közös bennük.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...