2014. július 30., szerda

10 dolog amit cserélj fel nyáron, ha szép az idő!


1. Odabentről odakintre! :) Ha van kerted, erkélyed, fogyaszd el ott a reggelit, vacsorát, ha nincs akkor menj ki a szabadba amilyen gyakran csak lehet. Kertészkedj, sétálj, ülj ki egy parkba. Meg fogsz lepődni mennyire le tud lazítani egy kis természetközelség, nyugiság a friss levegőn.



2. Kocsi helyett bicaj vagy séta! Ha megoldható, járj kerékpárral munkába, vagy parkolj le kicsit messzebb mint az úticélod és sétálj. Sokkal, sokkal több dolgot fogsz látni a környezetedből mint ha autóval mennél és közben még jót mozogsz és lazítasz is. Nem tudom ez mennyire motivál bárkit is, de én tegnap például láttam útközben legalább 3 gyermekmosolyt, egy muris szürke dán dogot, egy embert aki igazi átéléssel fagyizott, egy szerelmespárt akik csókolóztak...:) Így már eleve jobban indul a nap :)



3. A feketét és szürkét élénk színekre! Ha valamikor, hát nyáron igazán megengedheted magadnak hogy kicsit színesebben öltözködj. Én például nagy rajongója vagyok a feketének, fehérnek, szürkének, de nyáron elhatalmasodik rajtam a trópusi és neon és mindenféle vibráló színek iránti vágy és azt hiszem ez így van jól.





4. A nehéz ételeket zöldségre és gyümölcsre! Gyümölcsleves és salátaszezon tobzódás...ilyenkor még azok is szívesen fogyasztanak salátát akik amúgy csülköt esznek péknével :) Szóval irány a piac, a zöldséges és válogassatok a friss, harmatos finomságok között : lédús paradicsom, ropogós paprika, zamatos alma és körte, belülről ragyogó szőlő, fanyar szeder, áfonya, feketeribizli, édes dinnye!


5. Benti koncertek helyett szabadtéri fesztiválok! Manapság már ha eldobunk egy kavicsot nyáron akkor az biztos, hogy időben és térben valamelyik fesztiválon landol :) Pörgősebbeknek Sziget, Strandfesztivál és még rengeteg másik, lazulósabbaknak Kapolcs, Ördögkatlan és egyebek. Enyhe szélben, finom nyári melegben élvezni egy koncertet, mennyei!





6. Edzőterem helyett szabadtéri sportok! Egyrészt spórolhatunk a bérleten, másrészt friss levegőt szívhatunk edzés közben. Az én legújabb szenvedélyem a tollaslabda, csak kell hozzá egy partner és bizony remekül meg tud izzasztani, de szeretek túrázni, bicajozni is és nem állna távol tőlem egy kis szabadtéri jóga sem. Meg persze úszni sem rossz :)





7. Plázamozik helyett kertimozi! Sajnos nem tudom hol vannak még ilyenek, én valószínűleg házilag oldanám meg egy lepedővel és projektorral, de ha a környéken van ilyen létesítmény az szuper! Lehet házilag különböző csemegéket készíteni hozzá és csak kettesben vagy baráti körben élvezni az estét.





8. Hajszárítást levegőn szárításra! Nekem sok-sok idő kellett mire erre rávettem magam, mert azt gondoltam nem lesz az igazi a hajam ha nem szárítom be, de őszintén szólva annyira nagy különbség nincs és ráadásul a hajunknak  olyan ez mint egy nyaralás.





9. Esti tévébámulás helyett esti hullócsillag bámulás! Még amikor épp nincs is nagy meteorit rajzás, akkor is el lehet csípni egy-egy hullócsillagot, de július végétől augusztus végéig szerintem minden este akad ilyen látnivaló. Pléddel és párnákkal ki a szabadba és kívánjatok ha láttok egyet :)






10. Cipő helyett mezítláb! Lehetőleg fűben vagy homokban, de néha kipróbálhatod azt a csodás, szabad érzést hogy mezítláb kószálsz. 




képek forrása: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...