2014. július 1., kedd

Iherb haul és infók a rendelésről


Ismét rendeltem pár terméket az Iherb oldaláról, mert a választék annyira zavarba ejtően nagy, hogy mindig újabb érdekességeket fedezek fel. Imádom a növényi illóolajokat tartalmazó termékeket, így elkezdtem keresgélni a natúr összetevőket tartalmazó kozmetikumok között és rábukkantam az EO márkára. Elég nagy a skála, végül egy kézmosó szappant, egy hajkócmentesítőt és egy mini kézfertőtlenítőt választottam, majd hogy Férfimnek is legyen valami ajándék: egy szintén szuper összetevőkkel készült borotvakrémet a Giovannitól.
Most különösen odafigyeltem rá, hogy a rendeléstől számítva mikor érkezik meg a csomagom és 12 napon belül érkezett meg. Ráadásul a napokban kaptam is egy kérdőívet az Iherbtől amiben visszajelzést kértek a csomag érkezéséről, tehát igyekeznek felderíteni, hogy a nemzetközi szállítás mennyire gyors ( a 4 dolláros nyomon követés nélküli szállítást választottam, gyakorlatilag annyi a szállítás díja mintha egy itthoni webáruházból rendelnék )
Érdemes figyelni náluk a csomag súlyára is, mert növelheti a szállítási díjat. 
Amit még figyelembe kell venni, hogy nem EU tagországból származó külföldi rendelés esetén 22 EUR értékig vám és áfa mentes a küldemény, 150 EUR értékig pedig vámmentes, de 27% ÁFA terheli. Persze ez nem jelenti azt hogy biztosan fizetni kell utána, csak azt, hogy ellenőrizhetik a csomagot, a rajta lévő információkat stb. és ha beleesik abba a kategóriába ami után meg kell fizetni az ÁFÁt vagy 150 EUR felett vámot is, akkor egy ideig visszatarthatják a csomagot és küldenek egy levelet a postától amiben tájékoztatnak a dologról, bekérik a rendelés adatait stb. Én ezt úgy próbálom elkerülni hogy kisebb értékben rendelek, most például csak pár euróval haladta meg a határt az összeg amibe a csomag került és nem is akadt fenn, hanem gyorsan ideért. 
Fizetni bankkártyával lehet, de az első rendelés során megjegyzi az adatokat és soha többet nem kell beírni, legfeljebb ha új kártyát szeretnénk rögzíteni.
Ezt a webáruházat tényleg bátran merem ajánlani, quinoát például mindig innen rendelek, itthon bioboltokban 20 dkg 1000 Ft körül van, odakinn meg 40 dkg 5-6 dollárért és bőven lehet válogatni. Bio samponok, testápolók, tusfürdők véget nem érő választékban 3 dollártól, natúr tömbszappanok 1 dollárért stb..


Teafaolajas és mentás borotvakrém - eszméletlen friss, jó illata van és argán olajat is tartalmaz ( 200 ml - 5 dollár )


Mini borsmentás kézfertőtlenítő - jó kis útitárs lesz és természetes összetevőinek hála nem fogja irritálni a kezemet ( 10 ml - 2 dollár )


Teafaolajas és borsmentás kézmosó szappan - nagyon kellemes, finom az illata és egy nyomásra csak annyi jön ki belőle amennyi szükséges ( 360 ml - 6 dollár )


Levendulás kócmentesítő - a nedves hajra kell fújni és könnyebben kifésülhetővé válik valamint mennyei illata van ( 250 ml - 6 dollár )

3 megjegyzés:

  1. Szia! Érdeklődnék, hogy sima bankkártyával lehet fizetni az iherben? köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én dombornyomott Mastercarddal szoktam fizetni, azzal gond nélkül. De szerintem lehet bármilyennel.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...