2014. július 4., péntek

Heti Miegymás

Hetifoci - Mégiscsak VB van és több helyen láttam már jóképű focistás listát, úgyhogy elő kell jönnöm az enyémmel is - viszont én kiegészíteném a barátnőkkel is, nézzük csak meg kivel élik mindennapjaikat ezek a fiúk! :)
Ami azt illeti, tényleg csak úgy követem a dolgokat hogy néha fél szemmel odanézek és az a fél szemem néha tényleg lát ugyancsak helyes focistákat :) Olyankor csak úgy odavetek egy kérdést szakértő módban, hogy : Ki ez a tetkós? Hogy hívják azt a szakállast? Vagy megjegyzem hogy mennyire menők a mostani focista frizurák, nem úgy mint régen....

MATS HUMMELS





Mats Hummels a német csapatból


Cathy Fischer már több mint 6 éve a barátnője és ha teheti minden meccsen ott szurkol :)


DALEY BLIND



Daley Blind a holland válogatott szépfiúja



Barátnője Candy-Rae Fleur 



PANAGIOTIS KONE


Személyes kedvencem : Panagiotis Kone - OMG!! - a görög válogatott tetkós szakállas hipermenő félistene


Az ő barátnője a hírek szerint Christina Stefanidi


DRIES MERTENS


Dries Mertens a belga válogatottból


Barátnőjével Katrin Kerkhofs-al épp egy fesztiválra tartanak




Képek forrása: Google


Hetifinom - Meccsnézéshez tökéletes sörkorcsolyák a Nosalty összeállításában








2 megjegyzés:

  1. Számítottam Fernando Torresre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mélységesen igazad van, egy csomó mindenki kimaradt...tegnap még a franciáknál is találtam egy szépfiút :DDD

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...