2014. július 13., vasárnap

Nyx Nude on Nude Natural Look Kit teszt


Pénztárcabarát megoldás a tökéletes natúr sminkhez, ráadásul utazáshoz vagy női táskába is kitűnő a praktikus mérete és a tükör miatt. Én mostanában amúgy is egyre több Nyx terméket vásárolok, mert meggyőző a minőségük és nagyon baráti az áruk. Így aztán nagyon örültem hogy pont egy Nyx palettát kaptam tesztelésre a Mybeautytools webáruháztól.





Egymással remekül harmonizáló színeket tartalmaz, amiből natúr sminkek garmadáját lehet elkészíteni, a természetes hatású diszkrét bájostól a szexi füstös barna szemekig...A kedvencem az arany, annyira finom, szinte krémes hatású, nagyon jó minőségű és remekül eltalált árnyalat.



Az első szín egy világos bézs ami tökéletes a szemöldök alá vagy a belső szemzugba. Mellette egy szürkésbarna és egy sötétbarna matt szín. Ezután már a fényes árnyalatok jönnek: egy barackos beütésű homokszín, egy gyönyörű meleg csillámos barna és egy csillámos sötétebb szürkésbarna. Alatta egy szintén jól eltalált hamvas rózsaszínes jellegű világosbarna, mellette a már említett gazdag, gyönyörű aranyszín és egy szép csillámos középbarna.




A készlethez tartozik két rúzs is, egy halvány pink és egy barnásabb nude. Ráadásul simán pirosítónak is használhatóak, kipróbáltam :) Applikátor és rúzsecset is van benne.

Összességében az a véleményem, hogy viszonylag népszerű nude árnyalatokat tartalmaz és remek variációkat lehet belőle kihozni. Az árához mérten elég jó minőséget kapunk. Kezdő make up készletnek is szuper, útitársnak nyaraláshoz, illetve állandó belevaló lehet a táskánkba is.






Ha megtetszett, ITT tudjátok megvásárolni, 3.990 Ft-ért


3 megjegyzés:

  1. Ez a kedvenc palettám O.O Én Renitől nyertem még annak idején, és imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem én is nagyon fogom szeretni :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...