2013. május 6., hétfő

Inspiráció - Hajdíszek





Nemrég rendeltem ilyesmit, remélem a héten megérkezik és akkor azt is be tudom mutatni. Ugyanúgy mint a virágot, szerintem ilyen hajdíszeket is hordhatunk bátran jelesebb alkalmakkor és egy ilyen jeles alkalom lehet akármelyik nap amikor feldobnánk valamivel a frizuránkat.

Néhány csinosabb, érdekesebb darab, 10 euro körüli áron kaphatóak az Asos.com-on, ahonnan én is vásároltam:




Az a tengeri csillagos hajdísz annyira megtetszett, rá is kerestem a neten és az etsy.com-on találtam hasonlót. Ez egy olyan oldal mint a meska.hu, többnyire kézzel készített mindenféle holmikat árulnak itt. Napokat el lehet rajta nézelődni...
Ha az etsyről rendeltek mindenképp nézzétek meg az eladókról a visszajelzéseket és a véleményeket.

Sellőknek kötelező kellék:






Persze ügyesebbek készíthetnek ilyesmit maguk is, nagyon jó ötleteket lehet találni a neten.

Képek forrása: Pinterest, Asos, Etsy



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...