2013. május 21., kedd

ZIAJA Olivás testápoló és kézkrém


A ZIAJA-tól kaptam tesztelésre ezeket a kozmetikumokat. Először a kézkrémet próbáltam ki, ez rögtön nagy kedvenc lett, mert hamar beszívódik, nagyon puha lesz tőle a kezem. Jól táplálja a bőrt, ráadásul az olívaolaj a körmöknek is jót tesz. Az olivaolajon kívül B-5 provitamint és E vitamint tartalmaz. Az illata leginkább olyan kozmetikumokra emlékeztet amit kislányként éreztem anyukámon, olyan igazi tipikus krém illat, nem tolakodó, kellemes. Ráadásul a használata is nagyon egyszerű, praktikus vékony pattintós fedelű flakonban van. Én nagy kézkrém keresgélő vagyok és ez nálam tényleg remekül bevált!
A másik termék az olivás testvaj, nagyon gazdag állagú krém, de könnyen eloszlatható a bőrön, kell neki egy kis idő hogy beszívódjon. Ennél jobban érződik az olívás illat, de továbbra is jóleső. Több este egymás után bekentem vele magam és a lábaimon éreztem leginkább hogy még reggel is puha és hidratált volt a bőröm. Bekentem magam a dekoltázsnál is, ahol sok kozmetikum kiütéseket szokott okozni, de ettől nem volt semmi bajom. Ez a testvaj hatékony bőrápoló összetevőket tartalmaz: olívaolaj, E vitamin, Omega-3, Omega-6. Ha valaki esetleg nem szereti a testvajakat mert túl zsírosak, akkor kapható tőlük olivás testápoló balzsam is.
Szóval azt hiszem ha elfogynak én biztosan újra fogom vásárolni őket, mert a bőröm szereti őket.
Kaptam még ezeken kívül egy pitypangos intim mosakodó gélt is, valamiért korábban elkerülte a figyelmemet hogy ilyen termékeket is forgalmaznak. Ennek az illata friss, gyógynövényes, szintén praktikus pumpás adagolóban van. Ebben csak az nem tetszik, hogy zöld színű, alapvetően nem szeretem a színes intim mosakodókat, szerintem ne legyen zöld meg kék meg rózsaszín :)

A képre kattintva a Ziaja weboldalára juthattok, ott tudtok tájékozódni a többi kozmetikummal kapcsolatban. A termékeik a nagyobb drogériákban megtalálhatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...