2015. szeptember 2., szerda

Egy szép őszi árnyalat - Golden Rose Rich Color 06


Szeretem a Golden Rose lakkokat ( a Naillandnál szoktam beszerezni őket ) - mert nagyon kedvező áron kaphatóak és egészen jó minőségűek. Ezt a lakkot már korábban megrendeltem, de vártam vele szeptemberig, mert szerintem tökéletesen visszadja azt a kicsit már sápadtabb, fáradtabb ragyogást ami a nyár végi, ősz eleji napsütésre jellemző.


Ilyen csodásan csillog az üvegben, halvány korall arany csillámokkal.


Jó állagú lakk, szépen terül. Egyedül a maxi ecsettel van bajom, nekem ez túl nagy, nem kedvelem az ilyet. Elvileg egy rétegben ajánlják, de úgy nem éri el a kívánt hatást úgyhogy két rétegben használtam. Ez a finis egyébként kicsit emlékeztet néhány Picture Polish lakk finisére :) 


A napfényben selyemcukorszerűen tündöklő körmök miatt mindenképpen jó pontot kap nálam ez a lakk és hát tényleg remek áron lehet kapni, úgyhogy elégedett vagyok.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...