2015. szeptember 10., csütörtök

L'angelica Officinalis termékcsalád



Sokáig semmi mást nem vásároltam ettől a  márkától, csak a teafaolaj tusfürdőt, teljesen rá voltam kattanva, mindig kellett hogy legyen itthon. Edzés, bicajozás, kerti munka után valahogy csak ezt éreztem elég frissítőnek, ráadásul időnként az arcomat is megmostam vele. Nem is figyeltem a polcokon hogy mennyi minden van már a kínálatukban. Így amikor legutóbb beugrottam egy drogériába, gyorsan feltankoltam mindenfélét.
Vettem a szokásos teafaolaj tusfürdőből, amit többek között azért szeretek mert nagyon jól tisztít, szeretem az állagát, a friss érzést amit zuhanyozás után ad, szóval nálam alap. Aztán megláttam, hogy van belőle zöldteás, zöldcitromos verzió, hát hogy annak mennyire szuper illata van!! Szenzációsan üde és kellemes. 
A samponok közül a kamillásat választottam aminek szintén remek illata van, valamint vettem még egy aloe verás, vaníliás kézmosó szappant is.






A teafaolaj tusfürdő ausztrál teafaolajat tartalmaz aminek kitűnő antibakteriális hatása van és a bőrvédő tulajdonságai sem elhanyagolhatóak. 
A zöldteás, zöldcitromos tusfürdő életerőt és energiát kölcsönöz a bőrnek és az illata engem teljesen lekenyerezett, meg vagyok véve. 
A kamillás sampon elvileg 2in1 termék, de nem az. Semmilyen kondicionáló hatása nincs, ezt nem tudom miért írták rá a flakonra. Viszont egy rendkívül kellemes sampon, nagyon jól tisztít és hosszan frissen tartja a hajat. Lenmagot is tartalmaz és törékeny, vékonyszálú hajra való.
A másik aminek brutálisan jó illata van az az aloe verás, vaníliás kézmosó szappan, gyengéden tisztít, az aloe verának köszönhetően védi a bőrt, nem szárít. Tejsavat és igazi vanília kivonatot is tartalmaz.

Mindegyik termék parabén-, szilikon és GMO mentes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...