2015. szeptember 11., péntek

Heti Miegymás - Minihaul és Miss Sporty újdonságok


Augusztus végén, illetve szeptember elején sikerült beszereznem ezeket a már őszre hangoló holmikat:






Ezt a szoknyát a Reservedben találtam leárazva 2.995 Ft-ért

Ezt meg a H&M-ben mindössze 2.000 Ft-ért



Ezt a C&A-ban vettem, olyasmi mint egy poncsó, de amúgy egy nagy sál, nincsenek ujjai, de úgy magamra teríthetem mint egy kardigánt, ez tetszik a legjobban, 4.495 Ft volt ( ezt az Árkád kupon napokon szereztem be )





Nemrég kaptam hírlevelet a Miss Sporty újdonságairól, ilyesmikre számíthatunk tőlük ősszel:


Studio Color Mono Matte szemhéjpúder - matt szemhéjpúderek szuper őszi árnyalatokban ( szürke, nude, barna, bézs, pink ) aj. ára: 599 Ft - én beszerzem az összeset azt hiszem!


Miss Sporty Check Matte körömlakk - bársonyos matt körömlakkok ( lila, marsala, cseresznye, fekete ) - szintén 599 Ft ebből is beszerzek párat, hogyne!


Miss Sporty Kohl Kajal - puha, krémes szemceruzák, ezeket is ki fogom próbálni - 999 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...