2015. szeptember 23., szerda

Schüssler mélyhidratáló krém


A szeptemberi pure by pixiboxban volt ez a krém és alig vártam hogy kipróbáljam. Már sok helyen láttam jó véleményeket a Schüssler termékekről, szóval alig vártam hogy megismerkedhessek én is ezzel a márkával.



A Schüssler sók biokémiai sók amik létfontosságúak a sejtjeink számára. A só-terápiát Dr. Wilhelm Schüssler homeopátiás német orvos dolgozta ki és 12 féle eszenciális sót használ a szervezet hiányállapotainak kezelésére. A Natrium Chloratum amit ez a mélyhidratáló krém is tartalmaz, segít a szövetek víztartalmának szabályozásában, hidratál. 
A krém ezen kívül tartalmaz shea vajat, argán olajat, sárgabarack olajat, jojoba, avokádó és kókusz olajat, lime olajat, kakaóvajat - csupa természetes összetevőt.



Meglepő módon kimondottan ajánlott a T vonalban zsíros de egyébként vízhiányos bőrre, mert segít helyreállítani, regenerálni a bőr állapotát.

Tényleg csodálatosan hidratálja és puhítja a bőrt, és semmilyen zsíros, fénylő réteget nem képez, inkább csak valami filmszerű bevonatot. Ahogy észrevettem még a pórusokat is kevésbé láthatóvá teszi. Abszolút elégedett vagyok vele, én nappalra és éjszakára is használom jelenleg, remélem hogy hosszú távon is javít a bőröm állapotán. Kimondottan megnyugtató, hogy végre van egy krém ami tényleg segít a vízhiányos bőrön anélkül hogy zsírossá, fénylővé tenné az arcomat. Mindezt nagyon kedvező áron, 2.050 Ft-ért!

Bővebb info a schusslerkozmetikumok.hu oldalon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...