2013. július 8., hétfő

H&M ékszer haul



Persze Sopronban járva is csak utamba akadt legalább egy H&M, ahol felfedeztem pár jó cuccot az ékszerek között. Nincs mese, így alakult.



Ebben a fülbevalóban az az extra hogy hátul is folytatódik, jópofa nem? 1.290 Ft


Ez meg ilyen füllánc szerűség, vitathatatlanul jól mutat, de én csak az egyik fülemben viselném. Szintén 1.290 


Ez a gyűrű meg annyira jól mutatott az ujjamon hogy szintén nem lehetett ott hagyni. 1.490 Ft

Viszont! A soproni H&M-ben nem először jártam és valahányszor ott voltam és vettem valami akciósat soha nem jól húzták le, most is vissza kellett mennem reklamálni ( egy egyszerű kis fekete kardigán és egy ezressel többért húzta le a gép mint amennyibe kellett volna kerülnie a cetli szerint ). Szóval vigyázzatok, figyeljetek. 



4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! :) Az egyiket már fel is avattam, a fülgyűrűset

      Törlés
  2. :) Én is most főként bizsukból táraztam be, ugyan nem a H&M-nél, hanem a másik &-társánál, a C&A-ban :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...