2013. július 22., hétfő

Mese a Vékonyszálú hajról és a Tengeri sós permetről: Toni&Guy Sea Salt Spray


Sok variációt kipróbáltam mielőtt nekiálltam megírni ezt a posztot, íme az eredmények:


  • Befújtam vele a törölközőnedves hajat és megszárítottam hajszárítóval = katasztrófa, száraz, kócos, repkedő haj
  • Befújtam vele a törölközőnedves hajat és a videón látható módon megpróbáltam beszárítani = valamelyest jobb, de közelébe sem ért a videós lány hullámainak :)    

  • Törölközőnedves hajra fújtam és hagytam megszáradni a levegőn = nem jóféle kócos, itt-ott kemény tincsek
  • Megvártam míg levegőn csaknem teljesen megszáradt a hajam majd akkor fújtam rá és a kezemmel gyűrögettem kicsit közben = a lehető legjobb megoldás, laza szélborzolta hullámok, kellemes textúra, nekem így vált be
Viszont van egy olyan gyanúm amit kedvenc és egyetlen fodrászom is megerősített, hogy alapvetően szárítja a hajat, szóval ne vigyük túlzásba.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...