2013. július 1., hétfő

NYÁRI LEÁRAZÁS - Most érdemes menni!


Csak egy gyors infó, voltam szombaton körúton és sok helyen már csaknem az utolsó fázisban van a nyári leárazás, azaz 70%-os engedmények is vannak már és még viszonylag van választék. Ez az a fázis amikor a leginkább érdemes vadászgatni : ) A leghordhatóbb és legcsinosabb darabok a Promodban vannak szerintem, a Reservedben póló bármilyen stílusban és mennyiségben, most már nagyon szépen le vannak árazva a csipkebetétes, csipkéshátú, csipkéselejű felsők is náluk. A New Yorkerbe a szegecses vagy csillámos tornacipőkért érdemes bemenni, 2-3.000 Ft-ért árulják őket.

Ez itt egy Converse, de ennek a klónját meg lehet venni kb 3000-ért a New Yorkerben


 A Zarával még várnék, általában ők szoktak lenni a legutolsók először megpróbálják kipörgetni a darabokat 30-50%-os kedvezménnyel és csak amikor már nagyon muszáj akkor szokták bedobni a 70%-ot. 

Ja, majd elfelejtettem a Mangót, a Promodon kívül itt vannak még igazán jó minőségű és jól hordható holmik, mindenféle csinos és extra betétekkel, rátétekkel variált pólók 3.000 Ft-ért, ruhák 6-9.000 Ft-ért és csinosabb, elegánsabb ruhák, blézerek, kabátok már jóval drágábban de mindenképpen most éri meg ha valaki ilyesmire is szeretne beruházni.


Ez a csinos lenge ruhácska például 6.995 Ft


Pálmamintás cukkerség, szintén 6.995


Piros szépség, 4.995 !



 A H&M-ben sokszor csalódtam az ilyen leárazáskor de most ott is érdemes válogatni, pólóügyben egész jó a helyzet. 

A Tescoba még nem jutottam el, de gyanítom oda is érdemes lehet benézni, a neten van pár jó holmi:


Fekete-fehér csíkos ruha, 5.530 Ft


Piros maxi 4.830 Ft



Amit én még nagyon szeretnék az ilyen tükrös napszemüveg, de nem találtam sehol, valaki esetleg látott ilyet? Nem kell hogy aviator legyen, kerek lencsésen kívül bármilyen jó lenne.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...