2013. július 15., hétfő

Liebster Blog Award Juhéság





Hát ez szenzációs! Annyira örülök :))) Díjat kaptam én a kis zöldfülű :) Nagyon szépen köszönöm Linának!

A díj szabályai: 
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Nevezz/jelölj te is 10 embert a díjra ( olyat akinek még 200 alatt van a követői száma)!
4. Írj te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5. Jelezd a jelöltek blogjain, hogy jelölted/nevezted őket!
Kérdések, amiket én kaptam:

1. Mit szeretsz magadon/magadban a legjobban?
A humoromat. Sokszor átsegített már nehéz helyzeteken és mások napját is meg lehet vele édesíteni:)
2. Egy kedves gyermekkori történeted?
Elég kicsi voltam és a mamáéknál nyaraltam. Este eltűntem és mindenfelé keresni kezdtek, míg végül megtaláltak az istállóban a pár napos boci mellett, ott aludtam átkarolva a nyakát.
3. Ki az a személy, akire a környezetedben valamiért felnézel és miért?
Több ilyen személy is van, általában olyan tulajdonságaik miatt ami belőlem hiányzik:) Például valakire azért nézek fel mert ha elhatározza hogy valamit véghezvisz akkor tűzön-vízen át mindent megtesz érte, valakire azért mert még nálam is több életvidámság van benne, valakire azért mert rendíthetetlen a nyugalma, valakire azért mert annyira stílusosan és erőlködésmentesen öltözködik mintha mindig egy magazin címlapjáról lépne le, valakire azért mert bölcsebb és megfontoltabb mint én. 
4. Egy titkos/fura/ciki álmod vagy vágyad? 
Inkább furának mondanám, hogy szívesen átváltoznék egyszer kis időre valamilyen állattá: madár, kutya vagy őz, mindegy. 
5. Mi számodra az álommunka?
Ha abból élhetnék hogy utazgatok meg írok. Vagy tengerparton egy büfében dolgozni :) Vagy állatkertben!
6. Emlékszel az általad legelőször olvasott blogra? Melyik volt az? 
Azt hiszem valamelyik gasztroblog volt, talán a Dolce Vita.
7. Van olyan személy vagy történet az életedben, aki/ami által jelentősen több/kevesebb lettél? Mesélj róla!
Inkább azokról beszélnék akik által több lettem, sokat köszönhetek a családomnak, anyukámnak aki a legszelídebb teremtés a világon, a nagyszüleimnek akiknél mindig szabadon kószálhattam és felfedezhettem a világot, a testvéremnek akivel mindig felszabadító élmény időt tölteni, a barátaimnak akikkel felejthetetlen élményeket élhettem át. Persze rengeteg olyan ember van aki még inspirált, de azt hiszem a közelemben lévők azok akik által a legtöbbet fejlődtem. Őszintén szólva meglepő módon azok által is végül több lettem akik által átmenetileg kevesebb :)
8. A 3 kedvenc tárgyad? Miért?
Egy ütött-kopott üveggolyó mert valahogy benne van az egész gyermekkorom, egy fűből font karkötő amit a szerelmemtől kaptam és egy szép délutánra emlékeztet, és egy régi szék ami a nagyszüleimé volt és most az előszobámban van és mindig eszembe jut róla ahogy a nagypapám leült oda felhúzni a csizmáját, vagy  a mamám tésztát kavargatni
9. Legjobb könyv, amit valaha olvastál?
Inkább az első olyan könyvet írom le ami eget rengető hatással volt rám. C.S. Lewistól Az oroszlán, a boszorkány és a különös ruhásszekrény. Azóta meg annyi legjobbat olvastam már hogy csak na :)
10. Ha valakinek múzsája lehetnél, ki lenne az és miért?
Talán Pilinszkynek, lett volna bennünk közös pont ami mentén el lehetett volna indulni, megfejteni, feltárni dolgokat. 

Akiknek a díjat tovább szeretném adni: 

Meának a NailPolishManiac-ra
Reninek az Njoythestyle-ra 
A Just Smile blogra
Lexának a Glitterfingers blogra
A B-look blogra
Pankának a Panka Körmök blogra
Gabicának a Beauty Lamour blogra
Szabinának a Szépséglaborra

És az én kérdéseim:

1. Hogy néz ki egy átlagos hétköznap reggeled?
2. Hová utaznál legszívesebben ha bárhová mehetnél?
3. Mi az amitől a leginkább feltöltődsz?
4. Melyik a kedvenc külföldi blogod?
5. Melyik 3 emberi tulajdonságot tartod a legértékesebbnek?
6. Kedvenc gyerekkori mesehősöd?
7. Milyen holmi szerepel most az első helyen a kívánságlistádon?
8. Hogy képzeled el az életed tíz év múlva?
9. Mit szeretsz a legjobban a helyen ahol élsz?
10. Van kedvenc idézeted amit megosztanál? Filmből, dalszövegből, könyvből?



3 megjegyzés:

  1. Hű, hát csak úgy süt a válaszaidból a család iránti szereted, olyan jó manapság ilyet olvasni:). A kedvenc tárgyaid meg hű és ha, ilyen kincsekkel élni a nagyvilágban iszonyatosan jó érzés lehet! Pilinszky-n meglepődtem, nem egyszerű eset:)
    Köszi, hogy kitöltötted!:)

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm a kérdéseket, nagyon szívesen válaszoltam, és köszönöm a díjat is! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...