2013. július 15., hétfő

NOTD - Models Own Splash Collection - Pink Paradise


Én nem mondom hogy nem mutat jól. Nagyon jól mutat! De hogy ez nem más mint szaloncukor csomagolás ledarálva és belekeverve enyhén rózsaszín pillanatragasztóba az tuti. Borzasztóan ragacsos, nagyon nehéz felvinni. A nagy darab csillogó féltéglákon kívül van benne aprócsillám is. Most egy nude alapra vittem fel hogy lássam mit tud, de legközelebb ha lesz hozzá türelmem akkor harsány pinkre vagy akár feketére fogom megpróbálni. Egyébként nem akarok igazságtalan lenni, tényleg baromi jól mutat, szikrázik, csillog, tipikus nyári extra. De idegesítő az állaga és kész. Asosról rendeltem egyébként, a kollekció többi darabja is elérhető már.


2 megjegyzés:

  1. :( Pedig milyen szép az üvegben. Nekem is van hasonló lakkom, Color Clubos, abban is ilyen "féltéglák" vannak és nagyon utálom felkenni...

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Van nálam egy meglepid, nézz be a blogomba:)
    http://raindropsinsunshine.blogspot.hu/2013/07/engem-is-megtalalt-liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...