2013. július 12., péntek

Summer Must Have - Nuxe Huile Prodigieuse, a folyékony arany


Azt hiszem említettem már hogy rá vagyok kattanva a Nuxe termékekre, egyszerűen kitűnő minőségűek, tele értékes növényi összetevőkkel és én mindnek az illatát is imádom. Amit most próbáltam az egy szárazolaj, testre, arcra és hajra is használható. 6 értékes növényi összetevőt és E vitamint tartalmaz. Tökéletes választás nyárra amikor úgyis olyan sok szabad bőrfelület villan ki :) Külföldön abszolút kult termék, itt az ideje nálunk is megismerkedni vele!


Fő összetevők:

  • borágó olaj: bőröregedés gátló, helyreállítja az ultraibolya sugárzás okozta bőrkárosodásokat
  • orbáncfű: a népi gyógyászatban évszázadok óta bőrápolásra, gyulladáscsökkentésre használják
  • édesmandula olaj: kiváló bőrpuhító, vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag
  • kamélia olaj: szintén bőrszépítő, bőr és hajápolásban egyaránt használt olaj ( sok arckrémben és ránctalanító szérumban is megtalálható egyébként ) 
  • mogyoróolaj: könnyű, gyorsan felszívódó olaj, a szíros vagy gyulladt bőrnek is jót tesz
  • makadámia olaj: nagyon gazdag bőrápoló hatású olaj mostanában több natúrkozmetikum gyártó kezdi felfedezni

A Nuxe kétféle szárazolajat kínál, én a csillámosat választottam, gondoltam a karjaimon és lábaimon jól fog mutatni, de próbáltam dekoltázsra, hajra is, eszméletlen szuper! Kellemes meglepetés az illata is mert abszolút diszkrét, érzem magamon napközben de nem émelyít vagy ilyesmi, egy kicsit olyan vaníliás-mandulás jellegűnek mondanám.
Ha még sápadt vagy, akkor szép ragyogást ad a bőrödnek, ha már lebarnultál akkor szépen kiemeli a napsütötte színt. Közben pedig a fenti kincset érő összetevőkkel ápol és hidratál. Tényleg gyorsan beszívódik és selymes, puha érzetet hagy maga után. Próbáljátok ki zuhanyzás után a még nedves bőrre is, szuper! Nyugodtan lehet a hajon is használni, komolyan felveszi a versenyt a nagymenő hajolajakkal is és ráadásul még enyhe ragyogást is ad.


Itt is látszik mennyire fotosoppolja a bőrömet :)


Közvetlenül felkenés után még enyhén csillog és így is szépséges, de aztán hamar beszívódik és sokkal finomabb hatást kelt


Az üvege is szépen mutat, egyetlen hátránya hogy nincs adagolója, viszont eddig ügyesen tudtam belőle venni, de ha majd kezd elfogyni biztosan nehezebb lesz.

Nem tudom egyébként miféle termékeket használnak a divatfotókhoz amitől olyan gusztusos, aranylóan ragyogó lesz a modellek bőre de állítom hogy a Nuxe szárazolaj felveszi azokkal a versenyt! Ahogy a képeken is látszik az aranyló részecskék egészen aprók, teljesen diszkrét csillogást adnak, nem okoznak őrült szupercsillámvihart :)


Itt látszik a legjobban hogy messziről csak szépen kiemeli a bőrt, enyhe ragyogást ad neki, hangsúlyozza a barnaságot stb.


Ezt is az Iparfümériától rendeltem, imádom hogy egy csomó mindent meg lehet kapni náluk amit kinézek külföldi oldalakon. Lehet kapni csillámok nélküli változatban is.

Ez tényleg annyira, de annyira jó...még a nyáron szerintem párszor próbálom lefényképezni bőrön, full napsütésben is hogy meg tudjam mutatni azt a hatást ami engem ámulatba ejtett :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...