2013. július 17., szerda

Nyári leárazás haul III. rész - Gigantikus és reményeim szerint az utolsó ezen a nyáron


Fogalmazhatunk úgy, hogy nincs önuralmam, illetve úgy is hogy nagyon ügyesen vásároltam. Elöljáróban annyit, hogy amikor azt hiszed hogy vége van, még nincs vége. Hiába látod hogy apadnak a leárazott termékek és pakolják ki az új kollekciót - még ilyenkor is remek meglepetések érhetnek. Például a Promodban kérdezem egy pólóra, hogy ez tegnap még nem egy ezressel drágább volt? Erre mondják, hogy de, pont ma vittük lejjebb az árát :) A Reservedben peplumos fekete miniszoknyát már 1.500 Ft-ért lehet vásárolni, de a többi szoknya is 2-3.000 Ft körül van. A Zarában is most vannak végre igazán jó árak, így már lehet válogatni. A fegyelmem csak addig terjedt amúgy, hogy megtiltottam magamnak hogy balerinacipőt illetve egyberuhát vásároljak, ezekből annyi van már hogy ki sem tudom őket használni rendesen. Ezt be is tartottam, rendíthetetlen voltam! Kicsit elidőztem a Zarában az Egyáltalán Nem Leárazott Méregdrága Ékszerek polcánál...az egészet úgy ahogy van megvettem volna, de aztán sóhajtottam egyet és búcsút intettem nekik.


Strasszos tornacipő Promod - 2.995 Ft ( ennek nem tudom az eredeti árát )


Laza kis póló - Zara, 2.500 Ft  ( 6.595-ről )


Komfortos, oversize kötött póló - Zara, 2.995 Ft ( 4.995-ről )

Fekete, lenge miniszoknya - Reserved, 2.995 Ft ( 5.995-ről )


Jeggings, Promod, 2.995 Ft ( 5.995-ről )


Ethno és valamiféle rejtőzködő strasszos tigrises póló - Promod, 2.500 Ft ( 4.995-ről )


Szintén diszkréten tigrises fehér vékony pulcsi - Promod, 2.875 Ft ( 9.595-ről.....vicc )


Enyhén barackszínű elöl ráncolt mini - Reserved, 2.295 Ft ( 4.495-ről )


Lepoárdmintás sál - mindenkinek szüksége van egyre, kivéve a leopárdot - Reserved, 995 Ft ( 3.195-ről )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...