2013. július 30., kedd

Napvédő Bajnok - Avene Sun Very High Protection SPF 50+ Solar Reflex




Nagyon kényes vagyok a napvédő krémekre így folyamatosan keresem a legjobbat. A nyár elején használt 20-as, 30-as fényvédő faktorok ebben a komoly hőségben és uv sugárzásban már nem tűnnek igazán jó megoldásnak, úgyhogy beszereztem egy 50-es faktort az Iparfüméria webáruházból. Egyébként órákig válogattam a napozócuccok közül mert hatalmas a választék. Az Avene termékei közül korábban egy hidratáló krémet próbáltam és azzal teljesen meg voltam elégedve, úgyhogy erre esett a választásom. Gondoltam a kézre, lábra, hátra jó lesz a szokásos naptej, de a dekoltázsomra ( azt féltem a legjobban ) az arcomra és a vállamra elkélne valami erősebb védelem. Ez egy 30 ml-es nagyon praktikus tubus, amit bedobhatok a legkisebb női kézitáskába is és szükség esetén tudom alkalmazni. A leírás szerint Very water resistant ami azt jelenti hogy tényleg vízálló, nem folyik le például a sima izzadságtól mint ahogy korábban tapasztaltam egyes naptejeknél sportoláskor. Ez a narancssárga vonal az Avene naptejeknél az érzékeny bőrre való termékeket jelzi, így bátran használhatom az arcomra és valóban nem okozott semmilyen problémát. Elvileg kimondottan napérzékeny bőrre is való tehát abszolút ajánlott azoknak akiknek napallergiájuk van vagy esetleg májfoltok ellen küzdenek. Gyorsan beszívódik, az illata gyakorlatilag semleges és nem hagy fehér maszatokat valamint hosszú távú védelmet nyújt mindenféle UV sugárzás ellen. Nagyon meg vagyok vele elégedve, azt hiszem egy ilyen kis tubussal minden nyáron beszerzek egyet. A napvédőket amúgy sem célszerű évekig tartogatni ebben meg pont annyi van amennyi egy napos időszakra elegendő.

Még egy jó tanács a végére! Kenjétek be mindig a kézfejeteket is napvédővel, sokkal tovább szép marad a kezeteken a bőr, idős korotokban örülni fogtok hogy vigyáztatok rá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...