2014. szeptember 24., szerda

A legjobb multifunkciós szárazolaj - Nuxe Huile Prodigieuse


Szeptembertől hazánkban a kiemelt gyógyszertárakban kaphatóak végre a NUXE termékek, ezek közül is a leghíresebb a Huile Prodigieuse szárazolaj.



Nem csoda, hogy rengetegen odavannak érte, csodás illatfelhőbe burkol, hamar beszívódik és szinte belülről ragyogó bőrt varázsol. Én korábban már próbáltam a csillámos verziót és most lehetőségem adódott a NUXE Magyarország jóvoltából tesztelni a hétköznapokra jóval alkalmasabb sima szárazolajat. Ezt akár mindennap használhatjuk, arcra, hajra és testre egyaránt. Táplál, regenerál, puhít, selymesít és kényeztet ez a luxus olaj, semmiféle olajos csillogás nem marad utána csak a gyönyörű ápolt bőr és haj.



Nekem ez a spray verzió van meg, ami rendkívül praktikus. Így nem kell a kezemben eloszlatni, hanem fújhatom egyből a kívánt területre. Leginkább testápolónak használom és bevallom nálam teljesen leváltotta a krémeket, hiszen az összetevőinek köszönhetően extra gyengéd a bőrhöz, jobban hidratál mint a legzsírosabb testvajak de sokkal hamarabb beszívódik, nem beszélve a szuper illatról. Valahogy nagyon sikerült ezt eltalálni, kicsit mandulás-vaníliás jellegű de annyira finom, egyáltalán nem túl erős, valamiféle kényeztetést sugall, komfortosságot - nekem már a Huile Prodigieuse olaj illata a tudatomban egy helyen van a forró kakaóval, frissen pörkölt kávéval vagy egy bögre finom tea illatával, ugyanúgy azonnal behív valami nagyon kellemes érzést :)) 



Általában közvetlenül zuhanyzás után használom és komolyan mondom csodát tesz a bőrömmel. Pontosan azt adja neki amire szüksége van: selymessé, őrülten puhává és tökéletesen hidratálttá varázsolja. Én dekoltázsra is ezt szoktam, hiszen felveszi a versenyt a mellápoló olajokkal, krémekkel is. Az alábbi olajak keverékét használják hozzá:

  • borágó
  • kamélia
  • mandula
  • mogyoró
  • orbáncfű
  • makadámia

( ezek alapján ne lepődjünk meg ha a narancsbőrünk is kicsit meghátrál tőle, és a rendszeres használat után a bőrünk összességében jobban fog kinézni )



A hajamra mosás után és szárítás előtt szoktam tenni belőle keveset, illetve előfordul, hogy lefekvés előtt egy kicsit bedörzsölök a hajvégekre és reggel sokkal puhább, kezelhetőbb hajjal ébredek.


Ráadásul annyira gyönyörű ebben az üvegben, hogy bárhová teszem, szinte dekorációnak számít, mint egy parfümös üvegcse :) Ajándéknak is tökéletes! A Nuxe termékeket most bevezető áron vásárolhatjátok meg. A lelőhelyekkel, akciókkal, egyebekkel kapcsolatban javaslom a Nuxe Magyarország Facebook oldalát.

9 megjegyzés:

  1. Mennyibe kerül? Régóta szemezek én is a márkával :)

    VálaszTörlés
  2. Az ajánlott fogyasztói ára 6.000 Ft közül mozog a spray változatnak, és ebből elvileg most lejön 20% amíg a bevezető akció tart. Ha jól tudom több változatban és kiszerelésben is kapható. Ez tényleg tutkóság amúgy és jó sokáig elég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokkal drágábbnak gondoltam amúgy: ) nagyon luxus a kinézete, köszönöm az infot: )

      Törlés
  3. Nagyon klassznak tűnik, engem teljesen elvarázsolt az üvegcse, és az, ahogyan az illatát és a hatását ecseted a leírásodban!
    Az ára egy picit húzósnak tűnik, habár ha nem kell havonta többször újravásárolni, akkor mindenféleképpen megéri kipróbálni.
    Meg egyébként is: ami hadat üzen a narancsbőrnek, az csak zseniális kozmetikum lehet! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek a szárazolajak nem olcsók ( azt hiszem a Body Shopos is kb. ennyi ), de nekem szimpatikus hogy ennyi szuper olajat összegyűjtöttek egy üvegcsében és hát az illata nagyon megfogott :) Majd megírom hogy (szinte ) minden nap használva mennyi ideig tartott az üvegcse.
      Persze már önmagában a mandulaolaj is szuper lehet szerintem, annak idején én használtam külön bőrápolásra, a hatása hasonlóan jó, csak nem szívódik be ennyire könnyedén.

      Törlés
  4. Ez mekkora kiszerelesu? 6000.-Ft-20% -ert szivesen megvennem en is. De Debrecenben egyaltalan nincs patika, ahol kaphato lenne. A Cosmopolitan oldalan 10.000.- koruli osszeget irtak. Az azert mar kisse huzos....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ez érdekes a Cosmótól, mert én soha, sehol nem láttam ezt 10.000-ért, valószínű valamit elírtak. Ez 100 ml-es ( de tényleg baromi sokáig elég szerintem ) és elvileg 6000 körül van a patikákban. De van 50 ml-es is, az gondolom némileg olcsóbb. Viszont ha nem tudsz patikában venni, akkor az Iparfümérián jelenleg van raktáron az 50 ml-esből, csak az így ennyiért szerintem húzós: http://www.iparfumeria.hu/nuxe/prodigieuse-multifunkcios-szaraz-olaj/ Hm, már épp elkezdtem írni, hogy majd én akkor megszerzem neked akciósan, de látom, hogy a mi környékünkön sem elérhető egyik gyógyszertárban sem...Lehet hogy ilyen beauty blogger összefogás kellene, hogy megszerezzük egymásnak az olyan cuccokat amik vidéken nem elérhetőek :))

      Törlés
    2. Van mar a kornyeketeken? Ismet itt a tok jo -20%-os akcio, en meg most sem tudok venni :/

      Törlés
  5. Igen, egy gyógyszertárban vééégre! Hát, sajnos a kupont az Iparfümériában nem tudod felhasználni, de onnan is lehet rendelni Nuxe termékeket és néha akciósak, majd szólok ha hallok ilyesmiről!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...