2014. szeptember 4., csütörtök

Szeptemberi Pixibag


A szeptemberi Pixibagben annyi teljes kiszerelésű termék volt, hogy alig fértek el benne :) 


  • Colgate Max White One fogfehérítő fogkrém
  • Dove Oxygene Moisture Treatment hajpakolás
  • Nivea Honey&Milk tusfürdő
  • Flormar Black Dot körömlakk
  • Flormar alapozó
  • Flormar parfümminta
  • X Epil intim törlőkendő minta
  • CaoNatur lábápoló krém



Ez a hajpakolás pont az én hajamra való, úgyhogy nemsokára bevetésre is kerül, örülök hogy kipróbálhatom!


Már párszor szemeztem ezzel a szériával, de nem vettem még, így már nem is kell, mert a Pixibagben házhoz jött :)


Flormar sminkterméket még nem próbáltam, itt az ideje


Ez a fogkrém azonnali optikai fehérítő hatást ígér, pont jól fog jönni a közelgő nagy napon


Ebbe még nem szagoltam bele, majd meglátjuk


Ennek a lábápoló krémnek viszont olyan finom eukaliptusz illata van, hogy azonnal egy gyógynövényes kezelésen érzem tőle magam ( mondanom sem kell, hogy épp lábápoló krémet is akartam venni, a Pixibag meg olvas a gondolataimban :) Abszolút újdonság, még semmit sem volt alkalmam tesztelni a Caola natúr termékei közül.


X Epil intim törlőkendő minta - ezt nem próbáltam még, bedobom a táskámba aztán majd egyszer lehet hogy jól jön


Isteni finom mézes édes illatú Nivea tusfürdő - ezt elteszem télire, milyen csodás lesz ezzel zuhanyozni

Én elégedett vagyok mindennel, főleg hogy szállítással együtt mindössze 3.990 Ft-ért juthattam hozzá ezekhez az eszenciális drogériai termékekhez amik között több újdonság is van. Ilyenekkel valóban nem lehet melléfogni: finom tusfürdő, fogkrém, lábápoló, hajpakolás, alapozó, körömlakk, kinek ne okoznának ezzel örömet? Alig várom hogy kipróbáljam a Dove hajkencét és a Flormar körömlakkot!

3 megjegyzés:

  1. Szuper termékek, remélem ma az enyém is megjön: )

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gondolatolvasók! Nekem kézkrém kellett és azt kaptam! Piros csillámos Flormar körömlakk! Szuper!!! Az én alapozóm más és az illatminta is. Nekem nagyon tetszett minden amit küldtek!

    VálaszTörlés
  3. Annyira tetszik minden! Főleg a körömlakk!:)
    http://floraljunkie.blogspot.ro

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...