2014. szeptember 2., kedd

Esküvői Túlélő Készlet


Nekem rohamosan közeledik itt az esőáztatta tájékon a nagy nap, úgyhogy lehet hogy fehér gumicsizmát is fel kellene vennem a listára...


Amire a nagy napon szükség lehet:

színtelen-szagtalan szúnyogriasztó spray - erre lehet hogy nem is gondolnánk elsőre, de ha mondjuk vízparti esküvőről van szó, akkor megmentheti az estét
mattító púder -  jó szolgálatot tehet ha kifényesedik az arcunk
fültisztító pálcikák - ha bármiféle módon korrigálni kell a sminket
szívószál - napközben víz, üdítő, kávé fogyasztásra, hogy a sminkünk ne sérüljön
papírzsebkendő - erre biztosan szükség lesz
biztostű - ha a ruhánk bárhol elszakad, ahelyett hogy nekiállnánk megvarrni, jobb ha megtűzzük, bízzuk a varrást majd a szalon munkatársaira miután visszavittük a ruhát ( ha kölcsönöztük )
papírzsebkendő - kelleni fog...
fájdalomcsillapító - jó ha van!
ragtapasz - bármilyen sérülésre, de főként arra az esetre ha a cipő kidörzsölné a lábunkat
mentolos cukorka - nagyon sok emberrel fogunk puszizkodni, ölelkezni, egy menyasszonynak legyen mindig friss a lehelete
víz - nyilván sokan alig isznak vizet a nagy napon, hogy ne kelljen folyton vécére járkálni, de a dehidratáltságnak sokkal kellemetlenebb következményei vannak : fejfájás, szédülés, indiszponáltság, kimerültség
nedves törlőkendő - fel sem tudom sorolni mennyi esetben lehet hasznát venni
energiaszelet - ezek tökéletes kis snackek lehetnek hirtelen fellépő éhség esetén
hullámcsat - a frizura épségének megőrzésére nem árt ha van
pótharisnya - bármit történhet a harisnyával, vagy ha nincs rajtunk lehet hogy az este meg már fázunk és kéne
szemöldökcsipesz - ha meglátunk valami zavaró szőrszálat bárhol az utolsó pillanatban..
színtelen körömlakk - harisnyafutásra, vagy ha bereped a körmünk akkor ezzel lezárhatjuk annyira a sérülést hogy ne tépjünk szét mindent vele amihez hozzáérünk...
szemcsepp - nem mondom hogy ez eszenciális, de ki tudja mennyit fogunk pityeregni, lehet hogy a nap végén jól fog jönni


5 megjegyzés:

  1. Szia! Persze ez mind szép és jó, de
    - Energiaszelet: nem fogod megenni, nem fogsz nekiállni zacskóval zörögni + ha csokis, amíg fotóznak, jobban fogod félteni a fogaidat, utána meg süti is lesz, de abból sem fogsz enni :)
    - Szemöldökcsipesz: eszedbe sem fog jutni, pedig ha vki anélkül egy tapodtat sem megy, az én vagyok!
    - Mentolos cukorka: nem lesz büdös a leheleted és gondolni sem fogsz rá
    - Hullámcsat: ha a fodrász reggel jól belőtte, a hajad még másnap reggel sem fog szétesni
    De ami nekem hiányzott: naptej, mert csúnyán leégett a karom, pedig reggel még lógott az eső lába.
    Ezek az én tapasztalataim! :D Azonban bármit vigyél magaddal, amitől jobban, vagy nagyobb biztonságban érzed magad. :)

    VálaszTörlés
  2. A mentolos cukorka tényleg hasznos. Nálam kistükör volt még, és persze zsepi és biztosítótű. A többi szerintem felesleges.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tippeket, naptej eszembe se jutott! A környéken rengeteg a szúnyog azért Off-ot szerintem viszek, nem szeretnék csípésekkel virítani. Meg fájdalomcsillapítót is, biztos ami biztos :)
    Meg vizet, most komolyan, vizet azért fogok inni nem? :)) Vagy nem?
    Egyébként ti mennyire izgultatok előtte? Én hónapokig semmi és most néhány nappal előtte meg már eléggé...

    VálaszTörlés
  4. Bár nem tudom hova mentek, de ott biztos lesz víz. Persze, inni fontos! Én a vendégserege megérkezésekor ittam egy kisüveg ásványvizet és de jól tettem, mert a pezsgő(korty)után legközelebb 4 óra múlva jutottam innivalóhoz. Nem mintha amúgy nem lett volna lehetőség, de aznap mindenki téged akar fogdosni, puszilni, fényképezni beszélni...szóval észre sem veszed! Nem izgultam, csak két héttel a nagy nap előtt sajnáltam, hogy ilyen hamar megtörténik, mert jó volt szervezni. De akkor körbejártunk mindent, megbeszéltük az utolsó részleteket és akkor már úgy voltam vele, hogy de hiszen ez az egész készülődés megkoronázása. Nem terveztük tökéletes napnak, mégis az lett. Sok dolgot bíztunk a szakember ízlésére. Pl. virág, díszítés, még az sem tudtam, hogy az én csokrom milyen lesz, végül inden gyönyörű lett. Megbíztunk mindenkiben és jól tettük! Ha gondolod, tudok egy linket küldeni, ahol megnézheted a képeinket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves tőled, naná, hogy megnézném! :)) Én is nagyon élveztem a szervezést,főleg az inspirálódós részt, meg a ruhapróbát, meg a sütitervezést meg a helyszín kiválasztását, a meghívók megírását úgy harminc darabig, utána már fárasztó kezdett lenni...:) Nekem a dekoráció abszolút meglepetés lesz, amit több kedves barátom fog összehozni a virágok tömeges beszerzésétől a díszítésig, de szerintem csodálatos lesz. Főleg hogy most kaptam kézhez egyiküktől az egyedi kézzel, szívvel, gondossággal készített "gyűrűpárnát" ami valójában egy fából készült szív mohával, levendulával és egyéb virágokkal - úgy fog kinézni rajta a két gyűrű mint valami varázserdő közepén :) Szóval szép ez az egész készülődés, nagyon.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...