2014. szeptember 23., kedd

Őszi bakancslistám



A tavalyi ősz olyan, de olyan gyorsan eltűnt. Terveim voltak, hogy színpompás fákat fényképezek, minél többet leszek a természetben, sárban, tócsákban gyalogolok, bicajozok ha kell...Ehhez képest azon kaptam magam, fák helyett többnyire falakat láttam és ez a gyönyörű évszak elsuhant mellettem. Úgyhogy készítettem egy listát, mi mindent szeretnék idén ősszel csinálni - ebből a takaróba burkolózás kakóval és olvasás tűnik a legkönnyebben megvalósíthatónak :)) Az őszi pikniket is megpróbáltam, de sajnos a kinézett helyszín kerékpárral megközelíthetetlen volt a korábbi esőzések miatt, így végül egy parkban költöttük el a kis estebédünket. Ahol persze folyamatosan azt éreztem hogy mindenki minket néz, mert ott ülünk egy padon amire ráterítettünk egy piknikplédet és dobozokból eszegetjük a vacsoránkat és műanyag pohárból sört iszunk hozzá - egészen addig amíg arra nem jött egy férfi aki három fényes dobot cipelt magán :))

Szóval az én listám:


Ti mivel bővítenétek?

2 megjegyzés:

  1. 11. Elreppenni (lehetőleg minél több átszállással, hogy minél több legyen a felszállás, mer'aztszeretem:) ) valami meleg tengeróceán-partra és nem jönni haza jövő nyárig. :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...