2014. szeptember 16., kedd

The Body Shop - Éjszakai E vitaminos szérum-olaj


Nagy híve vagyok a Body Shopnak és az arcápoló olajoknak is, így nem sokat vívódtam ennek a szérumnak a megvásárlásán :) A leírás szerint száraz bőrre való, nekem inkább kombinált, de mégis kitűnő az arcomra. Éjszaka az arctisztítás után az ampullával pár cseppet használok a homlokomra, arcomra és gyengéden bemasszírozom. Én jelenleg nem használok fölé krémet, de ha valaki igen akkor azzal is csak jobban jár, mert felerősíti a bőrápoló hatást.


Rengeteg értékes antioxidáns, tápláló olajat tartalmaz, mint pl.: mandulaolaj, búzacsíraolaj, szezámolaj, jojobaolaj, szójaolaj. Ezek az olajak többek között remek bőrpuhítók, értékes omega zsírsavakat és vitaminokat tartalmaznak. Az illata nagyon finom, kellemes. Ha egész éjszaka dolgozik a bőrömön, reggelre sokkal kisimultabb és ragyogóbb az arcom. Mivel egyszer kétszer elfelejtettem használni lefekvés előtt, egyértelműen meg tudom állapítani a kedvező hatását, mert amikor nem volt rajtam akkor fakóbb kinézettel ébredtem. Ráadásul nemrég Férfim is kipróbálta mert kicsit megkapta a nap és hámlott a bőre, na azóta teljesen rákattant, úgyhogy valószínű gyorsan el fog fogyni :)


Ilyen ampullával lehet felcsippenteni a megfelelő mennyiségű olajat, max. 2 csepp elég a teljes esti rutinra. Itt tudjátok megrendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...