2014. szeptember 25., csütörtök

China Glaze - Lubu Heels




Hát igen, ebben a lakkban minden benne van ami lenyűgöző hatást kelthet. Vagány, dögös és elegáns egyszerre, lehetetlen nem észrevenni. Ha nap éri, szikráznak benne a mélyvörös csillámok, sötétben meg szinte feketének látszik.
Két réteg minimum kell belőle. Az első rétegnél még ijesztően rondának tűnik, mert egy sötétszürke híg löttyben úszik néhány vörös csillám, de a második réteggel mindez megváltozik és hirtelen lélegzetelállító manikűrt kapunk. 
Volt aki megkérdezte, hogy " Nahát, feketére festetted a körmeid??" ( egyébként meg, mi van ha igen??de ezt most hagyjuk..:) - Erre mondom hogy nem dehogy, nézd csak meg közelebbről, és ezek után percekig nézegette a kezemet, hogy ez mennyire gyönyörű...!!
Ez olyan első látásra beleszeretős lakk szerintem, ha valaki bírja az ilyen kicsit darkos, vampos hatást akkor ez egy remek választás.
A tartóssága előtt meg le a kalappal, különböző utazgatások és elfoglaltságok miatt vagy 5-6 napig volt a körmeimen és alig kopott.

A Naillandnél vásároltam, pár másik elengedhetetlenül szükséges lakkal együtt, mert hát akciós volt...




8 megjegyzés:

  1. Ha csak az üveget nézem, nem gondoltam volna, hogy felkenve így néz ki, naaaagyon tetszik!! Kicsit emlékeztet az OPI Today I Accomplished Zero-ra a Coca Cola kollekcióból, amit meg akartam venni, de végül nem tettem, úgyhogy ha holnap a Naillandnél esetleg még találok, erre mindenképpen lecsapok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az üveg alapján én se ezt néztem volna ki belőle, de felkenve minden előzetes várakozást felülmúlt :)

      Törlés
  2. Hozzám két napja érkezett meg eme csoda. Azt hiszem, nekem is ideje felkenni. ?)

    VálaszTörlés
  3. Ha hordanék sötét lakkot, ez lenne az első, amit beszereznék...Gyönyörű!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy időben én sem hordtam sötét lakkokat, de aztán pont az ilyen szép lakkok miatt beadtam a derekamat :))) Mondjuk a sötétben is inkább a sötétkék és a mélybordó az amit használni szoktam.

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a lakk! A blogot olvasgatva rájöttem hogy nekem is szükségem van erre a színre, mert imádom a sötét lakkokat...meg is rendeltem, viszont nekem 3 réteg után is "foltos" maradt... :(
    De ha ezen múlik, akkor hordom 4 rétegben, vagy fekete felé kenve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de kár...nekem csak az első réteg volt ronda, a második rétegnél már teljesen jó, de a múltkor 3 rétegben is próbáltam az meg egyenesen tökéletes volt! Hát ezt nem is értem :(
      Tudom, nem jó ötlet rázogatni lakkokat, de lehet hogy egy kicsit fel kéne rázni, vagy megkevergetni, vagy nekem az is beválik ha hűtőbe rakom kicsit felkenés előtt és akkor sűrűbb lesz picit.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...