2014. szeptember 22., hétfő

Lee Stafford Mini Poker Straight Hajkiegyenesítő ajándékcsomag



Eddig nem sok tapasztalatom volt a Lee Stafford termékekkel, úgyhogy izgatottan vágtam bele ezeknek a termékeknek a tesztelésébe ( a csomagot a MyBeautyTools webáruháztól kaptam véleményezésre ). Ez egy tökéletes kis utazószett, ugyanis a mini hajegyenesítő sampon és balzsam mellett egy szárazsampon és hajlakk is található benne. Nekem sajnos mielőbb meg kell vennem a teljes méretű sampont és balzsamot is, mert eléggé bejött!

Na, de kezdjük ott, hogy elvileg ezek a termékek hajvasalóval való egyenesítést készítenek elő. Hővédő összetevőket tartalmaz a sampon és a balzsam is. Én simán megmostam, kondicionáltam vele a hajamat és fel voltam készülve hogy az instrukcióknak megfelelően járok el:


De tulajdonképpen már a balzsamnál leesett az állam, mert ilyen kevés mennyiséggel még sosem sikerült ilyen gyönyörűen kibontani a hajamat mindenféle nyűg, vagy elakadás nélkül! Pedig én aztán már sokféle extraspéci száraz hajra való kócmentesítő csodakencét próbáltam, ettől meg nem is vártam ilyen egetrengető hatást, de hát meglepődtem na. Tehát már hajmosás közben elhatároztam, hogy ebből nekem kell a teljes kiszerelés :)
Ezek után úgy döntöttem, hogy csak simán beszárítom a hajam és megnézzük, úgy milyen lesz az eredmény. Le is fényképeztem, mert elképesztő. Mindenféle vasalás nélkül gyönyörűen lágy esésű és meglehetősen egyenes lett a hajam, ráadásul a hajszárítóval való szárítás után még kellőképpen puha és fényes is maradt:


Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan szerencsések, akiknek eleve ilyen szokott lenni a hajuk szárítás után, hát, nekem ugyan nem. Szóval számomra ez nagy dolog :)

Ráadásul aznap szinte mindenki megkérdezte tőlem a környezetemben, hogy fodrásztól jövök-e, meg hogy mitől sokkal jobb a hajam mint máskor? Ekkor futott végig az agyamon, hogy fel kellene vásárolnom az összes raktáron lévő készletet :))

Tehát alapvetően a Poker Straight sampon és balzsam jóval több mint amit bárki gondolna róla. Ha valaki gyakran vasalja a haját akkor alap cucc lehet, de ha csak egyszerűen lágyabb esésű és kócmentes és "fodrásztól jöttem" hajat szeretnénk akkor szintén nagyon hatékony. Valószínűleg a benne lévő hővédő, ápoló összetevőknek köszönhető ez a csodás végeredmény, úgyhogy nemcsak hajvasaláshoz ajánlom, hanem mindenkinek aki csak be szokta szárítani a haját.

A szárazsamponnak nagyon örültem, mert kinek ne jönne jól egy utazási méretű szárazsampon, ihajcsuhaj? :)
Szerencsére ez is a jobbik fajtából való, könnyű eloszlatni, nem maradnak fehér nyomok utána, jól frissíti és texturálja a hajat. Az illata ugyanolyan mint a legtöbb szárazsamponnak, én csak annyit tudok javasolni, lehetőleg se ezt, se a többit ne lélegezzük be :) A hatás kábé egy napig tart, úgyhogy vészmegoldásnak kitűnő és sminktáskába, utazó neszesszerbe kitűnő SOS termék.

A mini hajlakk is szuper, korrekt kis cucc, erős tartást biztosít de nem ragacsos vagy beton a végeredmény. Selyemproteineket és fényvédőt tartalmaz. Nagyon könnyű érzet a hajon, szinte nem is veszem észre hogy belakkoztam a frizurám, mégis remekül tart. Azt hiszem ennél is elég sok esély van rá, hogy kedvenccé váljon.

A csomagot ITT tudod megrendelni.


Érdemes kipróbálni még a Lee Stafford legújabb termékcsaládjának újdonságait is - Breaking Hair - amik a nap által károsodott, töredezett hajra kínálnak megoldást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...