2016. október 4., kedd

Bio-Oil bőrápoló olaj


Pár hónapja megkerestek hogy tesztelném-e a Bio-Oil bőrápoló olajat és igent mondtam rá. Akkor még nem hallottam sokat erről a termékről, később pedig teljesen ellentmondásos véleményeket is láttam róla. De elhatároztam hogy ezek egyáltalán nem fognak befolyásolni, hosszan és alaposan tesztelni fogom és a saját tapasztalataim alapján fogom megítélni.



A Bio-Oil egy testre és arcra is használható speciális bőrápoló, olajbázisban oldott növényi kivonatokat és vitaminokat tartalmaz, így elvileg az összetevők tovább megőrzik a hatékonyságukat, tartósítószer hozzáadása nélkül. Körömvirág-, levendula-, rozmaring- és kamillaolaj, A és E vitamin és a felszívódást segítő PurCellin Oil. Ezek a gyártó oldalán található összetevők, de a rendes listában szerepel néhány dolog, ami alapján megértem a negatív visszhangot is. Amit szerintem kihagyhattak volna belőle az a mesterséges illatanyag és még két illatanyag adalék, bár elismerem hogy nagyon kellemesre sikerült a végeredmény. Tudom hogy egy illat egy termék megítélésénél sokat számít, és ha minél többek tetszését el akarják nyerni vele akkor muszáj annak is jónak lennie. A másik dolog amire sokan felfigyeltek, hogy Paraffinum Liquidum ásványi olajat tartalmaz és ezt nehezen tartják összeegyeztethetőnek a termék nevével. Utánanéztem ennek és azt írják róla, hogy gyógyszerészeti tisztaságú ásványi olaj ami a legkevésbé irritáló hidratáló anyag, védőréteget képez a bőrön és így segít helyreállítani a nedvességtartalmát. Pontosan a védőréteg miatt terjedt el az, hogy ez az összetevő komedogén, kombinált és zsíros bőrűeknek jobb elkerülni. 

Nos, nekem pont kombinált bőröm van, úgyhogy azt gondoltam hogy elsősorban az arcomon fogom tesztelni, hogy eloszlassam vagy megerősítsem ezt a feltevést. Hiszen ha valakinek, nekem biztosan problémát fog okozni, hiszen T-zónában zsírosodásra hajlamos, tág pórusú bőröm van, úgyhogy biztosan ki fogok pattogni tőle. 

A gyártó szerint segít javítani új és régi hegek, pigmentációs foltok, striák állapotát, de segít a száraz, vízhiányos bőrön és anti-aging terméknek is használható.




El is kezdtem esténként bemasszírozni az arcbőrömbe és egy keveset a nyakamra és a dekoltázsomra is használtam. Nem szívódik be olyan nagyon gyorsan, kb. 10 perc kell, akkor viszont maradéktalanul. Nagyon finom illata van és kellemes érzetet ad. Tényleg jól hidratál, minden reggel finom puha volt a bőröm, alvás okozta reggeli átmeneti ráncok nélkül. Vártam a pattanásokra is, de nem jöttek. Pedig ha valami eltömíti a pórusokat, az nálam akár még aznap problémákat képes okozni. Semmilyen irritáció, bőrprobléma nem jelentkezett nálam, pedig több mint két hónapja használom! Úgyhogy azt kell hogy mondjam hogy a kombinált, itt-ott vízhiányos bőrömnek nagyon jót tett és semmilyen gondot nem okozott. Ez egy remek anti-aging olaj, nekem bevált. De amire egyáltalán nem számítottam, hogy az egyenetlen bőrömön is rengeteget segített, nem tüntette el, de valahogy halványította a korábbi apró hegeket. Ezen tényleg lehidaltam, mert amikor azt olvassuk hogy valami képes halványítani a hegeket, azért nem vagyunk benne biztosak hogy valóban javul a helyzet. Nekem is napokba telt mire rájöttem hogy mi az a változás amitől valahogy az egész arcbőröm jobb lett és erre jutottam, hogy igen, tényleg halványítja és finomítja a hegeket. Még mindig ott vannak, nem tűntek el, nem lett teljesen sima a felület, de érzékelhetően javult. A nyak és dekoltázs bőrén sem okozott irritációt egyáltalán, hanem csak finoman ápolta a területet. A ráncokat amik a sok éves oldalt fekvéstől már kezdtek megjelenni egyelőre nem tünteti el, viszont reggel sokkal puhább és hidratáltabb a dekoltázs bőre - tehát abban reménykedhetek, hogy ha továbbra is használom, tovább nem fognak mélyülni. 

Ezek után simán el tudom képzelni hogy a striák és pigmetfoltok is halványíthatók vele. A férjem a kezén is kipróbálta, szinte ekcéma szerűen kiszáradt egy folt és azon is sokat segített - ugye a kamilla, körömvirág gyulladáscsökkentő hatásúak. Illetve még egy dolog van amire nekem nagyon bevált: gyantázás utáni bőrpír enyhítésére, jobban mint bármi más. Nem csodálkozom, hogy Kim Kardashian úgy nyilatkozott hogy tetőtől talpig ezt az olajat használja, igazán remek hogy arc és testápolásra egyaránt alkalmas. Egy újabb többfunkciós dolog a piperepolcon :)



Véleményem szerint ez egy kitűnő bőrápoló olaj, egyértelmű anti-aging és hidratáló hatással, ráadásul enyhíti a bőrpírt és halványítja a hegeket - gyulladáscsökkentő és szépítő növényi kivonatokkal, A és E vitaminnal. A neve talán megtévesztő lehet azoknak akik színtiszta organikus kozmetikumra gondolnának, de még így is tisztább mint néhány sokkal drágább high end termék. Az ára pedig a minőségéhez és változatos felhasználhatóságát tekintve teljesen korrekt. Egyelőre webáruházakban és gyógyszertárakban kapható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...