2016. október 9., vasárnap

Heti Miegymás - Glamour-napok haul, novemberi Avon újdonságok



Első utam a DM-be vezetett az idei Glamour-napokon és ott a Rimmel, L'oreal és Sally Hansen kuponokat használtam fel. A Rimmeltől egy körömlakkot vettem, nagyon jópofa az árnyalat neve: Bear Hug. A Sally Hansentől egy dögös vörös lakkot nagyon szerettem volna úgyhogy a Red-Handed került a kosaramba. A L'orealtól a True Match alapozót még nem próbáltam, úgyhogy most arra is sor kerül - alapozókat amúgy is mindig Glamour-napokon szoktam venni féláron, úgyhogy ez már hagyomány :)


A Douglas volt a következő a sorban, ahol egy Deep Purple fantázianevű szemceruzát és egy Isadora körömlakkot vettem ( Soft Suede, a Bohemian Flair kollekcióból ) + még néhány apróságot, sminklemosó kendőt, ilyesmit. A pénztárnál semmilyen termékmintát nem kaptam, biztos gondolták hogy ha kuponnal vásárolok akkor az nem jár, holott a webáruházban minden rendelés mellé lehet kapni elvileg. 


Aztán maradt még a H&M és a MediaMarkt. A H&M-ben most meglepően jól lehetett haladni, alig kellett sorba állnom. 


Nagyon szerettem volna már egy ilyen bordázott felsőt, de szinte mindenhol magas nyakúak vannak, az meg nekem nem áll jól, sokkal inkább egy ilyen nagyvonalúan dekoltált darab :) Nagyon tetszik ez a natúr szín és a cipzár! 


Ez volt az első amit magamhoz szorítottam, hogy ez nekem kell! Szuperkényelmes, szintén bordázott fekete pulcsi. Laza és kellemes, nagyon bejön.

Ha jól emlékszem mindkét felső 6.000 Ft körül volt, ebből jött le a 20% a pénztárnál.


Ez a ruha is egy tökéletes viselet a hétköznapokra: egyszerű A vonalú fekete szövetruha hosszú ujjakkal és zsebekkel. Nagyon lezser és cuki darab, 6.990 Ft-ból jött le a 20%.


A MediaMarktban ezt a Babyliss hajvasalót vettem meg, de tanuljatok a hibámból, már otthon előre nézzétek ki hogy mit szeretnétek! Én csak úgy elkezdtem böngészni a hajvasalók között, meg is találtam ennek a kistestvérét 2000 Ft-al olcsóbban, de engem ott helyben rögtön elvarázsolt hogy ez a másik egy 2 az 1-ben készülék, mert oldalt is enyhén felívelve van rajta kerámiabevonat így göndöríteni is lehet vele. ( Amit amúgy is lehet bármelyik szimpla hajvasalóval. Ugye ) Anélkül hogy használat közben többször megégetnéd magad és kitépné a hajszálaid egy részét. Szóval ezzel pont azért nem lehet göndöríteni mert ezek a kiálló izék:


beleakadnak a hajba és nem lehet normálisan megfogni a csavaráshoz sem, mert egyáltalán nem praktikus .

Sokkal jobb lett volna az egyszerűbbet megvenni :) De amúgy jó kis cucc, digitális kijelzőn látom a hőfokot és a hatékonysága is rendben van.


Szóval ennyi volt nekem a Glamour-napok idén, illetve még várok egy webáruházas visszajelzésre, ahol többszöri próbálkozásra sem fogadta el a rendszer a Glamour kuponon szereplő kódot...


Az AVON novemberi újdonságaival folytatom, mert tele van mindenféle csodás illatú kozmetikummal és persze szuper sminktermékekkel is:


Amiktől leginkább elakadt a lélegzetem, azok a Mega Effects krémes szemhéjfestékek, annyira gyönyörűek és ünnepi hangulatúak, ez csak a három kedvenc színem, de több árnyalat is van! Az ajánlott fogyasztói ára: 1.999 Ft, tapasztalatom szerint az ilyen típusú szemhéjfestékek elég sokáig megőrzik a minőségüket is, úgyhogy jó befektetés alkalmi sminkek készítéséhez.




De hasonlóan csodásak ezek az elegáns körömlakkok is, bármelyiket el tudnám képzelni akár karácsony este, akár szilveszteri buliban, de bármilyen különleges alkalomra is. Nagyon, nagyon szépek :) Pro+ hosszantartó körömlakkok: 1.398 Ft


Az ilyen rúzsceruzákért odavagyok mostanában, úgyhogy két színt már ki is néztem ezek közül! A négy új, csillogó árnyalat ünnepi külsőt is kapott. Az ára 1.398 Ft


Na és ez? AVON Senses Creamy Fantasy karamellás krémtusfürdő? ( sós karamella és mandula, tejóég! ) Igen, igen, igen!! Hát ez biztos hogy szívmelengetően jóillatú, milyen finom lehet egy rohanós nap után? A 250 ml 669 Ft, milyen szuper kis apróság akár ajándékba is! Például nekem :)


Annyira bírom az AVON ünnepi kínálatát is, ezek a habfürdők is mennyire édesek! A rénszarvasosnak szilva és vanília, a télapósnak alma és fahéj illata van. Természetesen ez is szuper ajándék bárkinek :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...