2016. október 26., szerda

Schwarzkopf Professional Osis+ Soft Glam simító szérum




A vékonyszálú hajam miatt örök problémám, hogy frissen mosva is rendezetlen hatást kelt a kócos, összevissza szálló hajszálak miatt. Emiatt állandóan kisimító szérumokat keresek, amikkel valahogy megzabolázhatom őket. Mostanában az Osis+ termékeivel jó tapasztalataim voltak, úgyhogy gondoltam megér egy próbát ez a Soft Glam kisimító szérum.

A Notino webáruházban találtam rá, ahol a leggyakrabban szoktam szépségápolási újdonságokat keresni, mert lenyűgöző a választék.

Ez egy elég sokoldalú termék, mert segít kifésülni a hajat, hővédő és előkészíti a frizurát a további formázáshoz. Törölközőnedves hajon eloszlatva kell használni, de finishként is kitűnően lehet alkamazni száraz hajon. Könnyű filmréteggel vonja be a hajszálakat, amivel puha és fényes végeredményt biztosít. A Soft Glam termékcsalád célja egy finom és természetes ragyogás - az az érzés amikor tökéletes a hajunk, de nem látszik a frizurán semmi mesterkéltség és megcsináltság, mintha csak úgy magától ilyen lenne :)


Mondanom sem kell, hogy több ilyen terméket is próbáltam és tudom hol csúszhatnak el :) A legjellemzőbb hogy lelapul tőle a frizura, zsíros hatást kelt, sőt összetapadnak tőle a hajszálak. 
Szerencsére ebben a szérumban nem kellett csalódnom, abszolút semmi lelapulást, zsírosodást nem tapasztaltam. Persze nem kell belőle túl sok, és így jó ideig ki is tart. 

Szóval szépen eloszlattam a hajamon, kifésültem, majd jöttek a szokásos formázó termékek, szárítás és kész. Egyértelműen fényesebb és puhább lett tőle a hajam és simább, kezelhetőbb. Ráadásul ahogy ígéri, tényleg természetes hatást kelt, egyszerűen mintha pár fokkal jobb minőségű lenne a hajam. Tényleg könnyed, bársonyos érzetet és pont megfelelő mértékű ragyogást varázsol.


A kész frizurára pedig még egy nagyon pici mennyiséget eloszlatva tényleg gyönyörű selymes és ami a legfontosabb SIMA hajkoronát kapunk.

Szóval ha valakinek hozzám hasonlóan vékonyszálú a haja és megőrjítik a szálló, felpöndörödő, szanaszét álló hajszálak, de olyan terméket keres ami anélkül simít és zaboláz hogy zsíros hatást keltene - akkor bátran ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...