2016. október 6., csütörtök

Caudalie sminklemosó tej és habzó arclemosó



Nagyon megörültem amikor megláttam hogy az Iparfüméria webáruházban már Caudalie termékeket is lehet kapni. Egyből be is szereztem egy sminklemosó tejet és egy habzó arctisztítót.

A Caudalie egy több mint húsz éve alapított francia cég és elsősorban a szőlős kozmetikumokról ismerik. Ehhez az alapanyaghoz igazán értettek, hiszen az alapítók - Mathilde és Bertrand Thomas - korábban borászattal is foglalkoztak. Így tisztában voltak a szőlő értékes tulajdonságaival amit a bőrápolásban is kitűnően lehet alkalmazni. Természetes hatóanyagokat használnak, kerülik a mesterséges adalékokat - a a Caudalie termékek egyike sem tartalmaz parabént, SLS-t, ásványi olajakat, ftalátokat és mindegyik vegán.



Nem használtam eddig még arctisztító tejet, úgyhogy a Caudalie Gentle Cleansing Milk az első ilyen termék a piperepolcomon. Az utóbbi időben néha úgy éreztem hogy az eddig használt sminklemosók kicsit szárítják a bőröm, ezért gondoltam kipróbálok valami gyengédebb megoldást. A Caudalie Instant Foaming Cleanser pedig azért kellett mert imádom a habzó arclemosókat és néha nem elég a vattakorongos tisztítás.


A gyengéd sminklemosó tej édesmandula, búzavirág és szőlőmagolaj kivonatot tartalmaz és kíméletesen távolítja el a sminket és szennyeződéseket. A gyártó szerint lehet használni öblítés nélkül is, de én úgy érzem, hogy érdemes leöblíteni. Szerintem az illatanyagot nyugodtan kihagyhatták volna belőle, egy ilyen terméknél engem egyáltalán nem zavarna ha nincs semmi illata. De amúgy kellemes, friss. 

Érzékeny bőrre is ajánlják, az enyém nem kimondottan az, de ha valami nagyon nem tiszta "mű" kozmetikummal találkozik akkor előfordul hogy irritáció lép fel. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, úgyhogy valóban a természetes anyagok dominálnak benne. A szőlőmagolaj már önmagában is nagyon jót tesz a bőrnek, akárcsak az édesmandula olaj, tele vannak flavonidokkal illetve antioxidánsokkal. A búzavirág kivonat pedig lágyítja, puhítja a bőrt és sebgyógyító hatása is van.

Teljesen jól eltávolítja a sminket és a napi szennyeződéseket, nagyon kellemes használni, tényleg gyengéd a bőrhöz és megnyugtató hogy mennyi jótevő hatóanyagot tartalmaz.


A habzó arclemosó a szőlő kivonat mellett zsályát és kamillát is tartalmaz. Az illata hasonló mint a sminklemosó tejnek. Nagyon könnyű és krémes hab. Szappanmentes formula ami vigyáz a bőr egyensúlyára, nem szárít. Önmagában ez a lemosó is eltávolítja a sminket,  de szemnél inkább a vattakorongos megoldást szeretem. De arcról alapozót és minden egyebet jól el tudtam távolítani vele.


A habzó arclemosókban imádom azt a kényeztető érzést amit tisztítás közben adnak, ennek pedig tényleg légiesen finom a habja! Tiszta és üde érzetet hagy maga után, nem szárítja ki az arcbőrt.

A kamilla és zsálya kivonat gyulladáscsökkentő és antibakteriális úgyhogy enyhíti a bőr pirosságát is.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...