2016. október 12., szerda

Neogence N7 Lifting fátyolmaszk


Azt szeretem a Neogence fátyolmaszkjaiban, hogy mindig olyan érzésem van tőlük, mintha az arcbőrömet külön elvittem volna wellnessezni :) Tényleg felérnek egy relaxáló és feltöltő kozmetikai kezeléssel és még soha nem okoztak csalódást.

Emlékszem az első tapasztalataimra arcmaszkokkal, hamar megtanultam hogy ne várjon tőlük csodát az ember. Aztán ahogy egyre több újdonság jelent meg a szépségpiacon, végre forradalmian új kozmetikumokhoz is hozzá lehetett jutni. Azóta sok mindent kipróbáltam és voltak valóban jó termékek, de nekem az elérhető árúak közül még mindig a Neogence maszkjai jelentik a csúcsot, amiktől tényleg lehet kisebb csodákat várni.

Tele vannak hatóanyagokkal, praktikusak, rendkívül kellemes érzetet adnak már használat közben is, éveket fiatalítanak a bőrön, eltüntetik a fáradtság nyomait, működnek!



Most a Szépségcenter áruház kínálatából a Neogence N7 maszkjai közül a Lifting maszkot próbáltam ki:

Harcol az egyenetlen, fakó bőr ellen és javítja a rugalmasságát, feltölti a finom vonalakat. Retinol tartalma miatt a várandósság időtartalma alatt nem javallott a maszk használata.


Kiemelt hatóanyagai:
  • Zabkivonat (Bőrkondicionáló hatású antioxidáns, gyulladáscsökkentő hatással.)
  • Retinol (Antioxidáns, segíti a sejtek normális működését, sejtszabályozó.)
  • Sodium Hyaluronate (A hialuronsav só formája. Képes vizet beszívni a bőrbe, ami a bőr kitelítődését, és ezáltal a ráncok csökkenését eredményezi)



Két védőréteg közé csomagolva íme a fátyolmaszk, tökéletesen átitatva hatóanyagokkal. Miután eltávolítottam a védőfóliákat, rásimítottam az arcomra, kezembe vettem egy újságot és 20 percig lazítottam. Természetesen előtte célszerű alaposan megtisztítani az arcbőrt, hogy minél jobban fel tudjon szívódni.


Minden Neogence maszk után elégedett vagyok a végeredménnyel, ez most sem maradt el :) Egységesebb bőrkép, üdébb megjelenés, kisimult és puhább arcbőr. Ami most meglepett hogy másnapra szinte még szebb lett a bőröm, lehet hogy a retinol tartalom miatt - ami az egyik legjobb öregedésgátló hatóanyag. A Sodium Hyaluronate pedig segít vizet juttatni a bőrbe ezáltal remekül hidratál. A zabkivonat szintén segít a bőr állapotának javításában, antioxidáns, bőrnyugtató, gyulladáscsökkentő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...