2014. január 29., szerda

Alfaparf Hydratexture hővédő teszt


Eddig nem nagyon volt szerencsém a hajegyenesítéssel, vékonyszálú hajam van, ami formázás, alapos beszárítás, vasalás vagy valamiféle egyéb trükközés nélkül vagy csak úgy összevissza lóg, vagy száll, vagy egyszerűen nincs semmi formája. Ezért aztán időnként ezt azt bevetek, de a hajvasalás eddig még nem igazán jött be. Igaz nem is próbáltam még professzionális hővédő permetet. Ez az Alfaparf Hydratexture hővédő kimondottan hajvasaláshoz való, lehet használni nedves hajra is majd megszárítani és úgy vasalni, de a leghatásosabb úgy ha megszárítjuk a hajunkat és közvetlenül vasalás előtt bepermetezzük ezzel a tincseket és úgy megyünk rajta végig a hajvasalóval. Nagyon finom kis permet, megfelelően lehet adagolni, nem fogjuk vele eláztatni a hajunk. 
A korábbi hajvasalási akcióimnál általában azt tapasztaltam hogy nem sikerült túl jól, valahogy nem lett olyan a hajam mint amilyen hajakat én láttam kivasalva. Az enyém sosem volt olyan, persze egy kicsit egyenes volt, de nem volt megfelelő a tartása, könnyen összegubancolódott, egyszerűen nem volt egységesen sima. Ezért aztán ezt a Hydratexture permetet is olyan próba szerencse alapon használtam. Aztán ettől meg jó lett a hajam. Egységes, selymes, sima, egyenes, lágyan aláomló mint a reklámokban :)


Ez a permet valamiféle hővédő, nedvességmegőrző bevonatot képez a hajunkon, ez már olyan rakétatudomány féle úgyhogy nem is próbálom megérteni, de az biztos hogy megvédi a hajam mert még másnap is puha tőle és nem kócolódik össze egy nagy gubancban a tarkómnál reggelre. Persze ettől függetlenül nem fogom folyton vasalni, de ha igen akkor csakis ezzel együtt. Ez egyszerűen egy másik minőség. Bárcsak előbb tudtam volna! Nem baj, jobb későn mint soha, ugye.


Az összetevőiből egy kisebb könyvet lehetne írni, vannak benne furcsanevűek is, de vannak benne szuper egészséges  anyagok is. Azt hiszem ez végül egy hosszas agyalás, fejlesztés eredményeképpen lett ilyen amilyen, biztos benne van aminek muszáj benne lennie ahhoz hogy működjön, de van benne Aloe kivonat, ricinusolaj kivonat, búzaprotein, kamillaolaj, bambuszkivonat. Összességében én úgy tapasztaltam hogy tényleg jót tesz a hajnak, annyira amennyire nem is gondoltam volna.
Az Iparfüméria webáruházban vettem hosszas keresgélés, válogatás után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...